Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Jan Janssen

jsprbcn
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 17 mar 2013 11:49

jsprbcn schreef:Ik heb de prijzen gevraagd zoals beneden met en zonder de FFWD wielset, en met aanpassing van de decals zoals op de eerder geplaatste foto. De FFWD set is erg mooi, maar als het heel veel geld scheelt, haal ik liever een setje Kuiper 50mm carbon velgen, die werken voor mij ook prima, en die zijn altijd nog makkelijk te upgraden naar een "betere" set.
Blade XL Campagnolo CHORUS Design BLA13 zwart/graphite

Framemaat XL
Design BLA13 zwart/graphite
Groep Campagnolo CHORUS
Stuurpen Ritchey WCS 4-AXIS race 90mm WET BLACK
Stuurbocht Ritchey WCS Road O/S 42cc
Stuurlint SuperGrip wit
Zadel San Marco Zoncolan wit/zwart RACING TEAM
FastForward Carbon F6R Campa wit logo
Geen bidons (die heb ik nog van mijn vorige fiets)
Geen pedalen (die heb ik nog van mijn vorige fiets)
Geen banden (die heb ik nog van mijn vorige fiets)
Heren, het spijt me: ik ben inmiddels over naar het Canyon kamp. Week 19 wordt mijn Ultimate CF SLX Di2 geleverd :)

Waarom een Canyon: ten eerste omdat ik nooit een antwoord heb mogen ontvangen op mijn email met een prijsopvraag voor de Blade met wat aanpassingen (email was correct omdat ik eerder contact heb gehad m.b.t. de geometrie tabel van mijn Paris-Nice). Ten tweede denk ik dat, met alle respect, de JJ Blade hier in Spanje niet de waarde vertegenwoordigd die hij in NL vertegenwoordigd. Mocht ik de Blade eens willen verkopen (welke reden dan ook) dan zal ik altijd flink moeten inleveren, terwijl een Canyon hier bekend en "exclusief" is en zijn waarde meer zal behouden.

joeywl
Forum-lid

joeywl 17 mar 2013 12:16

Goede redenen! Je moet ook naar je eigen portomonee kijken als je hem ooit wilt verkopen. Veel plezier met je Canyon en post f een fototje als ie binnen is! Uiteraard met een mooi spaans achtergrond.

janjmagic
Forum-lid

janjmagic 17 mar 2013 15:47

Joey we gaan ons toch niet verschuilen achter een dame? jan jr is idd een klasbak met zijn snelheid! Foto van een Canyon in dit topic??? 8-) 8-)
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

joeywl
Forum-lid

joeywl 17 mar 2013 20:52

Haha ik heb gehoord dat die dame hard kan fietsen! Enne of het een Caynon is of een Blade we zijn allemaal liefhebbers van mooie spullen toch!

janjmagic
Forum-lid

janjmagic 17 mar 2013 21:21

Hey zo is't! Vandaar de smiley's het zijn toch wel twee heel verschillende fietsen. Die dame is idd aardig in vorm....... ;)

joeywl
Forum-lid

joeywl 17 mar 2013 21:25

Inderdaad! Haha we gaan het mee maken ik monteer alvast een 53 voor!

janjmagic
Forum-lid

janjmagic 17 mar 2013 21:37

Ik zal haar remmen wel "aan" zetten...........

janjmagic
Forum-lid

janjmagic 20 mar 2013 18:59

janjmagic schreef:Afbeelding

Afbeelding

De eerste foto's van de Quadra van ex Ladytrek. Nu moet ze haar naam nog even JJ waardig maken maar dat komt goed.
Quadra in de Venom kleuren afgemonteerd met Centaur Red.
De eerste kilometers zijn veel belovend! ;)

Harry Jacques
Forum-lid

Harry Jacques 21 mar 2013 20:24

over mooie fietsen gesproken!!! ik heb helemaal geen verstand van afmontage maar die 'red' past ontzettend mooi bij het fietsie.(weet niet hoe de bevestigingsdingen heten aan het blad en dat rooie imbusding boven de derailleur..net als de de velgen trouwens...geweldig prachtig ding..en alsie zo fietst alsie er uit ziet...fantastico denk ik....alleen 1 ding jammer...ik had er toch van de blauwe bandjes bij gedaan die Joey ook heeft....:-)

janjmagic
Forum-lid

janjmagic 21 mar 2013 21:29

@harry hij fietst volgens dochterlief net zo geweldig als ie er uit ziet! De Quadra is door de mannen in Hoogerheide gespoten in de Venom kleuren. De red groep smoelt er ontzettend goed bij!
Ze is nog op zoek naar de blauwe bandjes om een Joey look a like te krijgen...... 8-)

joeywl
Forum-lid

joeywl 22 mar 2013 00:09

Hahaha, nog even wat beter weer en de blauwe bandjes gaan eraf! Wanneer staat de Zwolle tocht op de planning? En gaat je dochter dan ook mee Gerard?

janjmagic
Forum-lid

janjmagic 22 mar 2013 18:11

Ben bang dat ze ook mee gaat. Harry jacques is volgens mij bezig met een aantal opties.
Anders de laatste zaterdag van mei de erbens vechtdaltoer vanuit Dalfsen.

Plaats reactie