Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

verdient dit forum geen eigen kleding

rene1
Forum-lid

rene1 06 jan 2006 12:49

Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 06 Januari 2006

mtb tocht in de loonse en drunense duinen staat daar toch nog steeds voor?

He ja lekker met m'n racer of the road raggen.

rolandt
Forum-lid

rolandt 06 jan 2006 13:00

Quoten: Origineel geplaatst door rene1 op 06 Januari 2006

Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 06 Januari 2006

mtb tocht in de loonse en drunense duinen staat daar toch nog steeds voor?

He ja lekker met m'n racer of the road raggen.

Je kunt daar waarschijnlijk ook wel rondjes rijden op de parkeerplaats...

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 06 jan 2006 13:19

Wat mij het beste lijkt is dat we gewoon een aparte tocht gaan maken, dus zoiets zoals er vorig jaar is gebeurt op de Veluwe. Er zijn wel een aantal problemen met dit soort ritten, namelijk:
- Niet iedereen kan op de afgesproken datum.
- Niet iedereen heeft de beschikking over vervoer (ik denk dat dat vooral voor de jongeren onder ons zo is, waaronder ikzelf)
- Het moet niet in een uithoek van het land zijn, het moet voor iedereen even goed bereikbaar zijn.

Als we de kleding uit gaan delen voor we zouden gaan rijden moet er een omkleedgelenheid zijn, dus dan zouden we met zijn allen ons massaal om moeten gaan kleden ergens.
Uiteraard komt er ook een groepsfoto! We zouden achteraf nog de afwezigen erop kunnen 'plakken'.
Het lijkt me wel zo dat we een wegrit houden, aangezien vrijwel iedereen een racer heeft.

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 06 jan 2006 16:54

Quote: Origineel geplaatst door Wesley op 06 Januari 2006

Als we de kleding uit gaan delen voor we zouden gaan rijden moet er een omkleedgelenheid zijn, dus dan zouden we met zijn allen ons massaal om moeten gaan kleden ergens.

Gezellig toch!

noppie
Forum-lid

noppie 06 jan 2006 20:34

Quote: Origineel geplaatst door Wesley op 06 Januari 2006

Op de veluwe heb je toch veel bomen? Daar kun je dan achter gaan staan als je, je gaat omkleden.
kiekeboe

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 06 jan 2006 22:22

Ja maar wij fietsers hoeven ons toch niet te schamen voor onze bilpartijen?

rene1
Forum-lid

rene1 06 jan 2006 23:11

cor01
Forum-lid

cor01 07 jan 2006 00:57

Ik zou het leuk vinden als we een soort van gezamelijke tocht zouden kunnen organiseren waarbij we meteen ons nieuwe forum outfit  overhandigd krijgen. Maar ik begrijp dat hier in de praktijk vaak maar weinig van terecht komt. Maar goed als we iets gaan doen dan wil ik in ieder geval komen als het ff kan..! Al moet ik 1 boom delen samen met B.Rosa...
"Afstappen is geen optie"

bigm
Forum-lid

bigm 07 jan 2006 01:35

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 06 Januari 2006

Wat mij het beste lijkt is dat we gewoon een aparte tocht gaan maken, dus zoiets zoals er vorig jaar is gebeurt op de Veluwe. Er zijn wel een aantal problemen met dit soort ritten, namelijk:- Niet iedereen kan op de afgesproken datum.- Niet iedereen heeft de beschikking over vervoer (ik denk dat dat vooral voor de jongeren onder ons zo is, waaronder ikzelf)- Het moet niet in een uithoek van het land zijn, het moet voor iedereen even goed bereikbaar zijn.Als we de kleding uit gaan delen voor we zouden gaan rijden moet er een omkleedgelenheid zijn, dus dan zouden we met zijn allen ons massaal om moeten gaan kleden ergens.Uiteraard komt er ook een groepsfoto! We zouden achteraf nog de afwezigen erop kunnen 'plakken'.Het lijkt me wel zo dat we een wegrit houden, aangezien vrijwel iedereen een racer heeft.

jij heb zeker nooit gedoken want ga maar eens kijken op de duikplekken in nl dan kan je heel wat hammetjes en aanverwante artikelen zien dus probleem is hierbij opgelost gewoon in openbaar

Plaats reactie