Scott
- martijntijn
- Forum-lid
Ziet er mooi uit C a s r a n ! Is het een S of een M frame?
martijntijn schreef:Ziet er mooi uit C a s r a n ! Is het een S of een M frame?
Een S frame. Te klein voor mij, goed voor m'n vader.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- martijntijn
- Forum-lid
Ook goed voor mij. Misschien wil je vader ruilen voor een Speedster? :p
C a s r a n schreef:TiesT schreef:Zowieso kan de zaag er in. Denk alleen niet dat het de perfecte oplossing is.
Geld dit ook voor shimano grepen dan? dat het niet uit mag steken. STI's zijn toch wel een stuk langer dan ergopowers toch?
Dat zagen doe ik best niet (dat opzetstuurtje is niet van mij!!). En ja, Shimano gebruikers hebben dit probleem niet... stomme ITU reglementering ook!
Gaat het niet om het meest uitstekende deel van de ergo power, in dit geval onderkant remhendel? Dan nog eens kijken, dat gaat net passen denk ik. Anders misschien platte stuurdopjes, of anders wat spelen met de positie van de ergopowers als dat een optie is?
Cesar
Cesar_ schreef:Gaat het niet om het meest uitstekende deel van de ergo power, in dit geval onderkant remhendel? Dan nog eens kijken, dat gaat net passen denk ik. Anders misschien platte stuurdopjes, of anders wat spelen met de positie van de ergopowers als dat een optie is?
Als je de letter van het reglement neemt, gaat het idd om het meest uitstekende deel (dus die puntjes), en dan is het reglementair. Maar ik hoor van triatlon-officials dat ze naar de bovenste toppen kijken... en die mannen zijn meestal geen juristen, dus met tekstinterpretatie van reglementering zal ik maar niet afkomen.
Ik zal met platte dopjes werken, maar dan lukt het nog niet. Aangezien ik nu deelneem aan een recreatieve duatlon, zal het geen probleem geven. Op termijn moet de zaag erin (of moet ik STI's monteren... pfff).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
surplomb schreef:De fiets die Piepoli en Ricco gebruikten in de Giro (wit frame), waren dat wel Scott's?
Zo ja weet iemand dan wel type e.d.
Ja, Scott Addicts (speciaal spuitschema).
mensma schreef:surplomb schreef:De fiets die Piepoli en Ricco gebruikten in de Giro (wit frame), waren dat wel Scott's?
Zo ja weet iemand dan wel type e.d.
Ja, Scott Addicts (speciaal spuitschema).
Waren dat niet de spiderman edities ? Foto's ergens te vinden op cyclingnews.com
grtz
Weet iemand hoe ik hier foto's kan plaatsen van mijn nieuwe Scott (CR1 2007)
zou ze graag zo plaatsen dat ze direct zichtbaar zijn op het forum dus niet via een link ?
En hoe kan ik zoals vele hier doen onder ieder berichtje wat je plaats een soort handtekening zetten waar dan een foto aan hangt ?
gegroet Nico
zou ze graag zo plaatsen dat ze direct zichtbaar zijn op het forum dus niet via een link ?
En hoe kan ik zoals vele hier doen onder ieder berichtje wat je plaats een soort handtekening zetten waar dan een foto aan hangt ?
gegroet Nico