![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
De volgende dag nog "even" de Leudaltocht (134 km) vanuit Veldhoven gedaan. Was behoorlijk lastig door de wind, die grotendeels op kop of schuin van opzij stond. De hele dag alleen gereden. Helaas ook best wel een saaie tocht. Het Leudal is prachtig, maar zodra de route daar aankwam werd rechtsomkeert gemaakt. Veel lange, rechte wegen, niet mijn ding... Wel goeie training op zich natuurlijk
Verder stelde de tocht qua organisatie ook weinig voor. Voor 3,50 kreeg je een stempelkaartje waar je onderweg 2 stempels op kon krijgen. Geen druppel water verzorging, laat staan een banaan o.i.d.
Heb het daar nog even over gehad met iemand van de organisatie, en ik snap zijn redenering wel. Slechte weersvoorspellingen, dus hoeveel moet je inslaan, zodat het risico te groot werd om er als organisatie op toe te leggen. Maar koop een paar trossen bananen in en dan is iedereen ook weer blij. We blijven tenslotte apen... Ik tenminste wel, en zo is dit verhaaltje weer rond want ik zag er na de Vael Ouwe dus uit als een gore aap.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)