...en een flitser op je camera .walterg schreef:...Lang licht ondanks de bewolking, maar blij dat ik verlichting op deze fiets heb!...
Vandaag gefietst in 2013
- Le Grimpeur
- Forum-lid
60 x Ventoux
Vandaag de Jan Janssen Classic gereden , goed georganiseerde tocht met een mooi route,
wel pittig zwaar door de vele klimmen en klimmetjes het was constant op en af, de harde wind was
ook wel zwaar . Volgend jaar zeker weer.
Veenendaal-JJC- Veenendaal goed voor 186 km ,
wel pittig zwaar door de vele klimmen en klimmetjes het was constant op en af, de harde wind was
ook wel zwaar . Volgend jaar zeker weer.
Veenendaal-JJC- Veenendaal goed voor 186 km ,
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Gisteren gevraagd om in te springen bij een team dat meedoet met Cycling For Hope (48 uur, rondje NL) in september en vandaag met een deel van die groep meegereden in de Oostvoorne - Zeeland tocht van Vacansoleil. Bekend terrein voor mij.
Ondanks bar slecht weer (wind en stortbuien) toch lekker gereden. Inclusief heen- en terugweg toch weer 155km weggetrapt.
Helaas wel wat pech in onze groep; 2 flinke valpartijen en wat lekke banden. Verbazingwekkend genoeg hielden mijn Veloflexen zich prima in de natte omstandigheden.
Ondanks bar slecht weer (wind en stortbuien) toch lekker gereden. Inclusief heen- en terugweg toch weer 155km weggetrapt.
Helaas wel wat pech in onze groep; 2 flinke valpartijen en wat lekke banden. Verbazingwekkend genoeg hielden mijn Veloflexen zich prima in de natte omstandigheden.
-
- Forum-lid
Vanmorgen met een bekend groepje naar Appelscha gefietst. Drie ex-wielrenners en vier toerfietsers. Prima fietsen in een overzichtelijke groep.
Flinke wind uit het zuiden.
Toch nog in de zon kunnen zitten op het terras voor een vergelijkend warenonderzoek van de lokale appeltaart.
Voor de regen en met de wind in de rug weer naar huis.
Flinke wind uit het zuiden.
Toch nog in de zon kunnen zitten op het terras voor een vergelijkend warenonderzoek van de lokale appeltaart.
Voor de regen en met de wind in de rug weer naar huis.
Ik heb vandaag ook de Jan Janssen Classic verreden. De route van 200km kwam bij mij op 207 km.
De route was prima, de verzorging en verkeersbegeleiders uitstekend en het weer was in het begin gewoon goed. Later kregen we wel wat buien, maar het trok nooit echt de kleding en schoenen in. De keren dat het echt even te keer ging zaten wij net toevallig onder de bomen
Ik kon zelf lekker doorrijden, alleen mijn fietsmaat kreeg het na 150km toch wel zwaard en ik heb mij daarna wat in moeten houden. De laatste 20 kwam hij er gelukkig weer wat doorheen dus konden we nog even doorrijden. uiteindelijk voelden de benen na afloop nog wel goed voor extra kilometers als het had gemoeten.
http://app.strava.com/activities/62115106
De route was prima, de verzorging en verkeersbegeleiders uitstekend en het weer was in het begin gewoon goed. Later kregen we wel wat buien, maar het trok nooit echt de kleding en schoenen in. De keren dat het echt even te keer ging zaten wij net toevallig onder de bomen
Ik kon zelf lekker doorrijden, alleen mijn fietsmaat kreeg het na 150km toch wel zwaard en ik heb mij daarna wat in moeten houden. De laatste 20 kwam hij er gelukkig weer wat doorheen dus konden we nog even doorrijden. uiteindelijk voelden de benen na afloop nog wel goed voor extra kilometers als het had gemoeten.
http://app.strava.com/activities/62115106
Vandaag ook Jan Janssen Classic gereden met een groep van 8, 200 km eigenlijk gemakkelijk gereden. Klimmetjes zonder extreem terugschakelen en dankzij een insane tempo na de eerste stop op een gemiddelde van 28 uitgekomen. Laatste deel van de tocht wel vaak gas teruggenomen omdat de tempoverschillen in de groep toch aanzienlijk waren. Voelt wel goed om dat eens van voren mee te maken in plaats van in laatste positie
Na gister de JJ classic te hebben gereden was het vandaag tijd voor een hersteltraining. Uiteindelijk 51km in net iets meer dan 2 uur. Er stond flink veel wind en ik heb het helaas niet droog gehouden, maar het was wel goed om de benen even te strekken.
-
- Forum-lid
Rondje d2 training en op het eind nog een aantal sprintjes getrokken op het wielerbaantje in Assen. Ging niet echt soepel, maar wel weer getraind na een week relatieve rust.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Sinds vandaag vertoef ik in het oosten van het land voor een paar dagen en dan moet je het ervan nemen. Ik had de intentie om en rondje te fietsen over Holten, Nijverdal, Rijssen, Haaksbergen en dan weer richting startpunt maar het lot beschikte anders. In het westen hebben we namelijk niet van die heerlijke klimmetjes zoals hier en dus besloot ik bij Nijverdal toch weer terug te gaan naar Holten... en weer naar Nijverdal en weer naar Holten Toen stond de teller inmiddels op 60 KM en ik moest nog optijd zijn voor het eten. Toch nog even over Markelo via Lochem naar Warnsveld om vervolgens over Eefde weer terug te gaan waardoor er toch nog 100 km afgelegd is. De pasta smaakte heerlijk!
Al met al een heerlijk tochtje wat nog best pittig was door wat hoogtemeters en een stevige wind. Niet heel veel fietsers gezien en daardoor lekker de ruimte.
Al met al een heerlijk tochtje wat nog best pittig was door wat hoogtemeters en een stevige wind. Niet heel veel fietsers gezien en daardoor lekker de ruimte.
Word er zo weinig gefietst, of wordt er weinig geschreven... ik sta er deze pagina namelijk voor de 3e keer op
Vandaag na werktijd weer een herstelrondje gereden, 53km, de 200+ van zaterdag zaten nog in de benen en voor dit weekend staat er nu ook een 210 op de planning, dus dan heeft het geen zin om nu iets te forceren lijkt mij zo. Ik heb dus rustig de benen rondgedraaid.
http://connect.garmin.com/activity/333230542
Vandaag na werktijd weer een herstelrondje gereden, 53km, de 200+ van zaterdag zaten nog in de benen en voor dit weekend staat er nu ook een 210 op de planning, dus dan heeft het geen zin om nu iets te forceren lijkt mij zo. Ik heb dus rustig de benen rondgedraaid.
http://connect.garmin.com/activity/333230542
Ik heb mijn racefiets pas vandaag weer gepakt, sinds vorige week woensdag. Komt door dat takkeweer van de afgelopen dagen.steven250 schreef:Word er zo weinig gefietst, of wordt er weinig geschreven... ik sta er deze pagina namelijk voor de 3e keer op
Vandaag 85 km. Langs o.a. Nijkerk, Putten, Garderen, Nieuw-Milligen, Voorthuizen, Hoevelaken, Amersfoort, etc.
Snel was ik bepaald niet vandaag.
Het was ook een beetje een twijfeltemperatuur: lange of korte mouwen/broekspijpen? Ik heb de lange maar aangedaan. Halverwege de rit had ik het gevoel dat ik wel voor de korte had kunnen kiezen, maar later vond ik die lange toch wel lekker.
En heel irritant: een automobilist die met zijn auto over het fietspad staat, omdat hij de weg op wil, maar dat nog niet kan vanwege aankomend verkeer. En achter hem ruimte zat om achteruit te kunnen. Maar nee, dat doet 'ie natuurlijk niet. Als je even een gebaar geeft of 'ie opzij wil gaan, geeft 'ie een gebaar terug van 'ik kan nergens heen'. Wat nou nergens heen? Je kan achteruit. Waarom doet 'ie dat dan niet? Te lui of zo? Ik kan me daar rot aan irriteren.