![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Zoveel stelt die diepe hel niet voor. Mn vriend en ik doen hem wel eens voor de lol op de 52-16, maar dat doet wel zeer aan de knieën.
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Matcht goed bij de kleur van je Synapse toch?Martin78 schreef:Nieuwe helm besteld
havana schreef:Toen de cassettes nog van steen waren!
Nou, cassettes uit die tijd worden bij archeologische opgravingen nog wel eens gevonden, inderdaad vaak ondertussen al versteend. Laatst vonden ze ook een versteend bandenspoor in de modder terug waarbij bleek dat de berijder zeker 67km per uur (maar waarschijnlijk zelfs met pieken richting de 83) reed maar dat de achtervolgende dinosaurus toch nog in liep.
-
- Forum-lid
Allemachtig een 54 vijftig. Dan krijg je nog een complimentje van der Panzerwagen.
Maak joe woar
Een Surly Troll frame in de nieuwe uitvoering voor 2017, om mijn vakantiefiets een comfortabele basis te geven zonder bobbende voorvork. Hij is nog zwart, maar daar komt binnenkort een blauwe poedercoat laag op.
Voor hen die dit niet kennen: http://surlybikes.com/bikes/troll
Voor hen die dit niet kennen: http://surlybikes.com/bikes/troll
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Alhoewel ik fan ben van in 1979 zie ik er mij niet mee rondrijden, maar wel heel mooi.i-mac schreef:Ik weet het, het is een verslaving![]()
Via een collega van deze op de kop kunnen tikken in Brazilië. Binnen een paar weken kan er mee fietsen![]()
En mogelijk komen er nog 3 andere gelijkaardige truitjes van Brazilië naar België (Iron Maiden, ). #addicted
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Laatst gewijzigd door Lcsmet op 03 mei 2017 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Voor geen 10.000€, echt niet....