Welke fiets heb je bestelt?53x11 schreef:Na alle negatieve berichten durfde ik bijna niet te bestellen, maar uiteindelijk trok de black friday korting me dus over de streep. En de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik helemaal niets van de leveringsproblemen gemerkt heb, integendeel: Vrijdagmiddag besteld, meteen een orderbevestiging, maandagmorgen gelijk om 9u nagevraagd of de opgegeven levertijd een beetje realistisch was. Toen kreeg ik meteen een track en trace toegestuurd. En vanmorgen stond dit
Bij de buren
Nu de verleiding proberen te weerstaan en echt thuiswerken, vanavond netjes in elkaar zetten, en dan snel buiten spelen.
Canyon
-
- Forum-lid
Een veuls te mooie MTB voor mijn beperkte skills!
(Grand Canyon CF SLX 9.9 met SRAM X0)
(Grand Canyon CF SLX 9.9 met SRAM X0)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Pedaleur_de_Charme
- Forum-lid
Ik zal waarschijnlijk een wel héél lange winter ingaan. Voorziene leverdatum verschoven naar week van 6 juni 2016. Daar wordt een mens niet bepaald gelukkig van.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
@53x11 waar blijven die foto's?
- Supergrover
- Forum-lid HC
je moet een Canyon wel heel graag willen geloof ik....
sterkte voor de mensen die zo lang wachten, compenseert Canyon overigens iets?
zou ze wel sieren, hebben ze in het verleden wel gedaan dacht ik...
sterkte voor de mensen die zo lang wachten, compenseert Canyon overigens iets?
zou ze wel sieren, hebben ze in het verleden wel gedaan dacht ik...
-
- Forum-lid HC
Belachelijk, kan je nog van zo'n aankoop af?Pedaleur_de_Charme schreef:Ik zal waarschijnlijk een wel héél lange winter ingaan. Voorziene leverdatum verschoven naar week van 6 juni 2016. Daar wordt een mens niet bepaald gelukkig van.
Ik zou zelf nooit zolang wachten.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Tegen dan worden de modellen 2017 voorgesteldcolnagofreak schreef:Belachelijk, kan je nog van zo'n aankoop af?Pedaleur_de_Charme schreef:Ik zal waarschijnlijk een wel héél lange winter ingaan. Voorziene leverdatum verschoven naar week van 6 juni 2016. Daar wordt een mens niet bepaald gelukkig van.
Ik kan overigens niet begrijpen dat er mensen zijn die zo lang willen wachten op een fiets. Dan is er toch genoeg keuze om een andere passende en mooie fiets te vinden.
En dat die dan een beetje duurder is, dat is vergeten eens je er ettelijke duizenden kilometers mee gereden hebt in plaats van te wachten op een Canyon.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Pedaleur_de_Charme
- Forum-lid
Waarschijnlijk wacht ik ook zo lang niet. Ik moet het stellen met 1 fiets (nog geen winterfiets). Dus 7 maanden zonder fietsen en mooie winter-, lente- en zomerritten moeten missen, daar zal ik vriendelijk voor bedanken. Jammer voor Canyon en misschien helaas geen eerste aangename kennismaking voor mezelf.Lcsmet schreef:Tegen dan worden de modellen 2017 voorgesteldcolnagofreak schreef:Belachelijk, kan je nog van zo'n aankoop af?Pedaleur_de_Charme schreef:Ik zal waarschijnlijk een wel héél lange winter ingaan. Voorziene leverdatum verschoven naar week van 6 juni 2016. Daar wordt een mens niet bepaald gelukkig van.
Ik kan overigens niet begrijpen dat er mensen zijn die zo lang willen wachten op een fiets. Dan is er toch genoeg keuze om een andere passende en mooie fiets te vinden.
En dat die dan een beetje duurder is, dat is vergeten eens je er ettelijke duizenden kilometers mee gereden hebt in plaats van te wachten op een Canyon.
Tadaa!monsieurpinot schreef:@53x11 waar blijven die foto's?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?