![Vind ik leuk :like:](./images/smilies/thumbupleft.gif)
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- plantagenet
- Forum-lid
Uh, een Mini One uit 2010 ![Vind ik leuk :like:](./images/smilies/thumbupleft.gif)
![Vind ik leuk :like:](./images/smilies/thumbupleft.gif)
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- daniel1975
- Forum-lid HC
LOL, verkeerde forumplantagenet schreef:Uh, een Mini One uit 2010
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Maar veel plezier er mee! Wij hebben een Cooper uit 2010 als 2e auto en blijft een fijn karretje.
Less is bore
[quote="sjoerdt]
Al eerdere ervaringen met Lake? Lees vaak dat die ook zeer geschikt zijn voor de wat bredere voet.[/quote]
Nog geen eerdere ervaring met Lake, ik wel 2 verschillende lengte maten besteld
en ze hebben er ook verschillende breedte maten van .
Al eerdere ervaringen met Lake? Lees vaak dat die ook zeer geschikt zijn voor de wat bredere voet.[/quote]
Nog geen eerdere ervaring met Lake, ik wel 2 verschillende lengte maten besteld
en ze hebben er ook verschillende breedte maten van .
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Heb deze gisterenavond besteld bij "Straight Outta Love" n.a.v. reclame die op Facebook voorbij kwam. Ben benieuwd of het wat is. Is een beetje vage site met zeer gebrekkig Nederlands, maar vond deze shirts wel leuk.
![Afbeelding](https://cdn.shopify.com/s/files/1/1284/1089/products/Blue_Both_1024x1024.jpg?v=1491508097)
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Afbeelding](https://cdn.shopify.com/s/files/1/1284/1089/products/Blue_Both_1024x1024.jpg?v=1491508097)
Keep On Harking !
-
- Forum-lid HC
Vet shirt! Zijn red en yellow ook beschikbaar?LoneWolf schreef:Heb deze gisterenavond besteld bij "Straight Outta Love" n.a.v. reclame die op Facebook voorbij kwam. Ben benieuwd of het wat is. Is een beetje vage site met zeer gebrekkig Nederlands, maar vond deze shirts wel leuk.![]()