Cervélo
Daar ben ik dan weer wel van gecharmeerd, die over-the-top (asymetrische) vormgeving van met name de Ultegra, Dura-Ace en sommige SRAM-groepen vind ik pas echt lelijk.litespeed schreef:Mooie fiets:
Jammer van dat lelijke crankstel. Trekt op niks zo.
simic schreef:Jongens, ik heb een vraagje. Ik heb nu een r3 uit 2010. Ik wil een nieuwe kopen, ik ben wel tevreden over het frame, maar wil misschien wat anders. Hoe groot is het verschil tussen de r3 en de s5?
Ben je wel zeker dat je een nieuw frame gaat kopen, de 2010 R3 modellen zijn namelijk nog al gevoelig voor 'paintcracks' rond het bracket. Vroeg of laat krijg je barsten rond de bracket en kun je uw levenslange garantie aanwenden om een nieuw frame te krijgen. Ik spreek uit ervaring, ik heb zo drie 2010 modellen(R3) tot vervelends toe terug naar de dealer gestuurd. Vanaf 2011 met de komst van BBRight zijn deze problemen opgelost. Succes
Stef
Asymmetrische vormgeving? Wat is dat in deze context?Dizono schreef:Daar ben ik dan weer wel van gecharmeerd, die over-the-top (asymetrische) vormgeving van met name de Ultegra, Dura-Ace en sommige SRAM-groepen vind ik pas echt lelijk.litespeed schreef:Mooie fiets:
Jammer van dat lelijke crankstel. Trekt op niks zo.
Ja, dat is mijn huidige fiets en daar heb ik nog geen problemen mee tot nu toe. Ik wil een nieuwe fiets kopen en moet de huidige r3 als traningsfiets/slechtweer fiets dienen.stef schreef:simic schreef:Jongens, ik heb een vraagje. Ik heb nu een r3 uit 2010. Ik wil een nieuwe kopen, ik ben wel tevreden over het frame, maar wil misschien wat anders. Hoe groot is het verschil tussen de r3 en de s5?
Ben je wel zeker dat je een nieuw frame gaat kopen, de 2010 R3 modellen zijn namelijk nog al gevoelig voor 'paintcracks' rond het bracket. Vroeg of laat krijg je barsten rond de bracket en kun je uw levenslange garantie aanwenden om een nieuw frame te krijgen. Ik spreek uit ervaring, ik heb zo drie 2010 modellen(R3) tot vervelends toe terug naar de dealer gestuurd. Vanaf 2011 met de komst van BBRight zijn deze problemen opgelost. Succes
Assymetrisch is misschien niet helemaal het juiste woord, maar ik vind dit soort vormgeving vrij lelijk:litespeed schreef:Asymmetrische vormgeving? Wat is dat in deze context?Dizono schreef:Daar ben ik dan weer wel van gecharmeerd, die over-the-top (asymetrische) vormgeving van met name de Ultegra, Dura-Ace en sommige SRAM-groepen vind ik pas echt lelijk.litespeed schreef:Mooie fiets:
Jammer van dat lelijke crankstel. Trekt op niks zo.
Geef mij maar de meer traditionele styling
volledig mee eens. ik vind het rotorcrankstel juist wel mooi. Nog mooier zou zijn zonder decals. De kettingbladen op de RCA komen mij echter nieuw voor (geen q-rings), kent iemand dit type
Specialized S-works Tarmac Etap
Specialized Crux X1
Specialized Crux X1
Dat Rotor crankstel is een hype. Op een handige manier in de markt gezet en 'iedereen' moet dat ding hebben, terwijl het meestal nooit een visuele verbetering geeft tov de bij de gemonteerde groep horende crank.
SRAM is van Apex t/m Red (voor 2013) heel traditioneel vormgegeven qua crankstel, dus ik snap niet dat je die ook noemt.
Ik vind die DA overigens ook lelijk.
SRAM is van Apex t/m Red (voor 2013) heel traditioneel vormgegeven qua crankstel, dus ik snap niet dat je die ook noemt.
Ik vind die DA overigens ook lelijk.
Ik heb het even teruggezocht, doelde vooral op de 2013 Red inderdaad. Al vind ik zelfs de voorganger al net iets te gezocht. Maar goed, het zal ook wel iets met mijn voorliefde voor oudere fietsen te maken hebben.litespeed schreef:Dat Rotor crankstel is een hype. Op een handige manier in de markt gezet en 'iedereen' moet dat ding hebben, terwijl het meestal nooit een visuele verbetering geeft tov de bij de gemonteerde groep horende crank.
SRAM is van Apex t/m Red (voor 2013) heel traditioneel vormgegeven qua crankstel, dus ik snap niet dat je die ook noemt.
Ik vind die DA overigens ook lelijk.