Cervélo
-
- Forum-lid
ik rij met een Ultegra groep. Die crank is aan de buitenkant erg lelijk. Dat grijs is een begrafenis kleur. Van dat soort kleur schiet ik altijd in een depressie . Maar het sckakelt perfect. Die Rotor cranks vindt ik mooier, hoewel ik de meerwaarde voor mij nog niet zie.
Ik ben zelf inmiddels behoorlijk onder de indruk van de Cervelos en heb mn oog een beetje laten vallen op een RS frameset (nu wel heel scherp geprijsd) en wil de componenten en wielset van mijn huidige fiets hierop gaan gebruiken. Resultaat is dan een vrijwel volledig 105/Ultegra afgemonteerde RS (wel tripple).
Welke framemaat zou voor mij het beste zijn? ben 193 met een binnenbeenlengte van 87.
Welke framemaat zou voor mij het beste zijn? ben 193 met een binnenbeenlengte van 87.
Anima Sana in Corpore Sano
Canyon Grail
Canyon Grail
Eindelijk eens tijd gevonden om eens een paar goede foto's te maken van mijn nieuwe S3. Andere bidon houders en stuurpen en hij is 'af'.
Foto's zijn klikbaar voor groot formaat.
Untitled-2 by Max J R, on Flickr
Untitled-3 by Max J R, on Flickr
Untitled-1 by Max J R, on Flickr
- Le Grimpeur
- Forum-lid
+1 !loos schreef:Tja, prachtige fiets en prachtige foto's... Doe er maar een strik omheen.
60 x Ventoux
-
- Forum-lid
Kijk dat is nog eens een fiets van formaat, we zouden eens samen moeten gaan fietsen. Hier een foto van de mijne:apojapo schreef:Eindelijk eens tijd gevonden om eens een paar goede foto's te maken van mijn nieuwe S3. Andere bidon houders en stuurpen en hij is 'af'.
IMG_0335 by Martijn-V4, on Flickr
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.
Ik denk maat 61.tr1969 schreef:Ik ben zelf inmiddels behoorlijk onder de indruk van de Cervelos en heb mn oog een beetje laten vallen op een RS frameset (nu wel heel scherp geprijsd) en wil de componenten en wielset van mijn huidige fiets hierop gaan gebruiken. Resultaat is dan een vrijwel volledig 105/Ultegra afgemonteerde RS (wel tripple).
Je hebt wel relatief korte benen.
Kun je het boek tussen je benen niet verder aandrukken.
P.S.: ik ben 190 met 93 BBL en heb een 58 r3 (vrijwel zelfde geometrie) met 13 cm stuurpen met compact stuur.
Thx, maat 54.loos schreef:Tja, prachtige fiets en prachtige foto's.
Maat 56?
Doe er maar een strik omheen.
Had die van jou al gezien, ook nog een comment achter gelaten dacht ik, prachtig en mooi stuurtje ook! Ken nog iemand die ook een zwarte s3 heeft met hoge velgen, moeten we een keer met ons 3-en gaanmartijncervelo schreef:
Kijk dat is nog eens een fiets van formaat, we zouden eens samen moeten gaan fietsen. Hier een foto van de mijne:
-
- Forum-lid HC
Ik vind het al knap dat je die grote bidon's überhaupt in en uit die houders krijgt, heel veel plaats is er niet meer.
PS: Ilonse is ook mooit trouwens
Heb je gelijk in, maar ik heb deze er bewust in gelaten zodat ik kan kijken hoe mijn fiets icm rode bidons staan (photoshop).jsprbcn schreef:Mooie foto's! (ik had alleen de bidons weg gelaten voor de foto's)apojapo schreef:Eindelijk eens tijd gevonden om eens een paar goede foto's te maken van mijn nieuwe S3. Andere bidon houders en stuurpen en hij is 'af'.
Dat lijkt maar zo, dit is geen enkel probleem.ericpeters schreef:Ik vind het al knap dat je die grote bidon's überhaupt in en uit die houders krijgt, heel veel plaats is er niet meer.
Ilonse is inderdaad prachtig!