Cervélo
-
- Forum-lid
Wat ik eerder absoluut niet kunnen vind is die Shimi derrie..
- Le Grimpeur
- Forum-lid
+1. Waarom rijdt iemand in vredesnaam met Campa 11-speed spullen en een 10-speed Shimano voorderailleur ? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het 'waarom'. Verder is het een fraaie fiets, daar niet van.dickygiovanni schreef:Wat ik eerder absoluut niet kunnen vind is die Shimi derrie..
60 x Ventoux
Erg mooi!cyn0 schreef:Laatst een los frame besteld maar zat toen te twijfelen tussen maat 54 / 56, na de geometrie nog eens goed bekeken te hebben en wat advies van hier is het toen maat 54 geworden.
Hier 2 pics.
[fotos]
specs
r3 2012 mt 54
Chorus shifters, crankstel, achterderailleur.
Record remmen, ketting, cassette.
Ultegra voor derailleur.
Mavic Cosmic slr wielen.
Selle italia slr zadel.
Ritchey wcs c260 wet white alu stuurpen en wcs logic 2 alu stuur.
Look keo 2 max pedalen.
-
- Forum-lid HC
't Is bijna die van mij maar dan met een blauw streepje. Ik ga toch ook maar weer een zwart stuurlint monteren geloof ik.
(Ps ik heb ook een witte stuurpen maar wel een Campa voor derrie)
(Ps ik heb ook een witte stuurpen maar wel een Campa voor derrie)
-
- Forum-lid HC
Dan is de trend toch te vroeg geboren, Ik heb mijn stuur (met geintegreerde witte pen) al in 2008 overjarig gekocht. Is denk ik uit 2005 of zo.
-
- Forum-lid
Het blijven mooie fietsen, de r3. Tijdloos. Vooral met de campa groep en cosmics.
Wat een reactie's
Die shimano vderrie, tja die kan eigenlijk echt niet bij al dat campa spul maar deze had ik nog liggen.. als ik een srecord/record vderrie tegen kom dan gaat de ultegra vderrie eraf!
Over de stuurpen heb ik lang getwijfeld, een witte of zwarte?! ik dacht doe eens wat anders en heb toen een witte besteld.
Zit er over te twijfelen om deze nog eens te vervangen voor een zwarte maar daar moet ik nog maar eens goed over nadenken, 't ding heeft me 80€ gekost ;p
Als er iets word vervangen is het eerst de voorderailleur.
Groet!
Die shimano vderrie, tja die kan eigenlijk echt niet bij al dat campa spul maar deze had ik nog liggen.. als ik een srecord/record vderrie tegen kom dan gaat de ultegra vderrie eraf!
Over de stuurpen heb ik lang getwijfeld, een witte of zwarte?! ik dacht doe eens wat anders en heb toen een witte besteld.
Zit er over te twijfelen om deze nog eens te vervangen voor een zwarte maar daar moet ik nog maar eens goed over nadenken, 't ding heeft me 80€ gekost ;p
Groet!
-
- Forum-lid HC
Ik heb nog een Record liggen met breukje in de kooi, veert daardoor mee. Kun je voor een prikje hebben pm me maar.cyn0 schreef:Wat een reactie's
Groet!