Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Reken er maar niet op Havana: de verschillende weer computers zijn helaas redelijk eensgezind hierover.
Less is bore
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik heb de warmere fietskleding ook nog niet ver weg gedaan ook omdat ik een ontzettende koukleum ben.
Ghost Nivolet 6LC
Wat betreft fietsen maak ik mij niet zo druk over deze temperaturen. Ik heb niet zo snel last van kou. Ik zit alleen in de eerste week van mei met het gezin in een strandhuisje op IJmuiden. 11 graden en heremietkreeftjes vangen, ik weet het niet...
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Weer in Nederland:
koud
of nat
of koud en nat
Indien geen van deze twee dan veel wind.
Of als je pech hebt, koud, nat en wind.
Met uitzondering van een paar dagen in de zomer dat het gelijk boven de 30 graden is en ook weer niet te harden.
koud
of nat
of koud en nat
Indien geen van deze twee dan veel wind.
Of als je pech hebt, koud, nat en wind.
Met uitzondering van een paar dagen in de zomer dat het gelijk boven de 30 graden is en ook weer niet te harden.
Veni. Vidi. Fietsie.
- vrderuiter
- Forum-lid
I love summer in Holland. It's my favourite day of the year!
Hier had net zo goed niets kunnen staan...
Wij hebben enkele weken geleden met nog 5 stel en hun kinderen voor a.s. weekend een lang weekend geboekt in Egmond aan Zee. Dat weekend lijkt in het water te vallen.
A.s. vrijdag wil ik vanuit de Achterhoek naar E.a.Z. fietsen. Da's mijn eerste rit van 180 a 200 km. Het weer is dan nog redelijk, maar ik heb mij al weken verheugd op een aangename rit in kort-kort.
A.s. vrijdag wil ik vanuit de Achterhoek naar E.a.Z. fietsen. Da's mijn eerste rit van 180 a 200 km. Het weer is dan nog redelijk, maar ik heb mij al weken verheugd op een aangename rit in kort-kort.
Keep On Harking !
Daar hebben we de oerhollandse afstraffing voor: Het warmte-onweer Stel je voor dat je de hele week kunt bbq-en, dat kan echt niet natuurlijk.TumTumTum schreef:
Maar ik zie er wel naar uit. Al die training in de kou, wind en nattigheid moet toch ergens goed voor zijn .
older Budweiser
De gifbeker moet kennelijk écht leeg
RTL weer: "Na het weekend is er kans op een winterse bui."
RTL weer: "Na het weekend is er kans op een winterse bui."
vrderuiter schreef:I love summer in Holland. It's my favourite day of the year!
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
Windrichting lijkt redelijk gunstig met NO....je wil geen 200 km met alleen tegenwind rijden...LoneWolf schreef:Wij hebben enkele weken geleden met nog 5 stel en hun kinderen voor a.s. weekend een lang weekend geboekt in Egmond aan Zee. Dat weekend lijkt in het water te vallen.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig