Vandaag gefietst in 2010?
Vanochtend om 07u30 op pad voor trainingsritje. Naar Noorwijk via de duinen. Was weer erg lekker. Heb deze route (A'dam - Halfweg - Spaarndam - Duin & Kruidberg - Bloemendaal - Zandvoort - Noordwijk - Zandvoort - Zeeweg - Kopje - Duin & kruidberg - en dan zelfde route als heen) nu al heel vaak gedaan, maar blijf het leuk vinden.
En zo vroeg is het ook nog wel te doen. Niet teveel gezinnen en fietsgroepjes die geen ruimte op het pad overlaten ). Conditie is goed, alleen klimmen een drama.. kan leuk worden volgende week met de JJC
En zo vroeg is het ook nog wel te doen. Niet teveel gezinnen en fietsgroepjes die geen ruimte op het pad overlaten ). Conditie is goed, alleen klimmen een drama.. kan leuk worden volgende week met de JJC
-
- Forum-lid
>>anochtend om 07u30 op pad voor trainingsritje. Naar Noorwijk via de duinen. Was weer erg lekker. Heb deze route (A'dam - Halfweg - Spaarndam - Duin & Kruidberg - Bloemendaal - Zandvoort - Noordwijk - Zandvoort - Zeeweg - Kopje - Duin & kruidberg - en dan zelfde route als heen) nu al heel vaak gedaan, maar blijf het leuk vinden.
@ rapheael..mooie route he; ik doe hem ook heel erg vaak
ik heb geen ervaring met klimmen; maar omdat je het over klimmen hebt, in hoeverre zijn de duinen een voorbereiding op serieuze bergen? Misschien weet je dat wel; ik zag nl. dat je avatar in de bergen is gefotografeerd.
@ rapheael..mooie route he; ik doe hem ook heel erg vaak
ik heb geen ervaring met klimmen; maar omdat je het over klimmen hebt, in hoeverre zijn de duinen een voorbereiding op serieuze bergen? Misschien weet je dat wel; ik zag nl. dat je avatar in de bergen is gefotografeerd.
Gisteren terug van Petit tour de France 946km met 12374hm(volgens mijn garmin) over 5 dagen superweertje gehad en over wegen gereden waar je p/d gemiddeld 20 auto's tegenkwam superorganisatie en dat voor een redelijke prijs.
Fietsvakantie ten TOP
Fietsvakantie ten TOP
I live to ride,I ride Passoni
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
In Malmedy wezen "spelen" op de mountainbike. 115 km / 2.700 hm bij deze marathon waar alles in zat wat het mountainbiken leuk maakt. 15% klims, rotsblokken, boomwortels, beekjes om door heen te raggen, paar flinke modderstukken etc.
Ben goed uitgewoond !!
Ben goed uitgewoond !!
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
Vandaag eerst in amerongen wezen mtben eerst 2x het kleine rondje en daarna nog een keer de 14km route en toen nog een keer op de weg de amerongse berg af en weer naar boven (aan de kant waar je niet in het dorp/stad uitkomt)
En vanavond nog even een soort koppeltijdritje met m'n fietsmaatje gereden.
We proberen de laatste tijd steeds vaker hier de plaatselijke dijk zo snel mogelijk rond te rijden, eerst altijd ieder alleen maar vanavond maar is samen gedaan.
Nu morgen maar is even heel rustig bij DRC de mol een trainingswedstrijdje rijden.
En vanavond nog even een soort koppeltijdritje met m'n fietsmaatje gereden.
We proberen de laatste tijd steeds vaker hier de plaatselijke dijk zo snel mogelijk rond te rijden, eerst altijd ieder alleen maar vanavond maar is samen gedaan.
Nu morgen maar is even heel rustig bij DRC de mol een trainingswedstrijdje rijden.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Had vandaag al maanden vrij staan in verband met de wedstrijd van het Nederlands elftal. Het weer was dermate dat ik het vanochtend niet kon laten twee uurtjes te gaan fietsen.
Totaal 55 kilometer via Delft, Pijnacker, Zoetermeer, Benthuizen, Zoeterwoude via Stompwijk, Leidschendam en Voorburg weer terug naar huis.
Lekker rondje met zalig weertje. Onderweg nog ruzie met mijn garmin 705 waardoor er zo'n 20 kilometer niet geregistreerd is.
Morgenavond weer het wekelijkse rondje Westland met de club.
Totaal 55 kilometer via Delft, Pijnacker, Zoetermeer, Benthuizen, Zoeterwoude via Stompwijk, Leidschendam en Voorburg weer terug naar huis.
Lekker rondje met zalig weertje. Onderweg nog ruzie met mijn garmin 705 waardoor er zo'n 20 kilometer niet geregistreerd is.
Morgenavond weer het wekelijkse rondje Westland met de club.
't was gister zeker lekker weer maar wel met een stevige wind zeg. Ik heb altijd het idee dat ik er meer nadeel van heb dan voordeel. Omdat Mrs TwoR gisteravond nog even weg moest pas om kwart voor 9 op de fiets gestapt. Dus toen maar besloten om het bij een klein rondje te houden. Na 40 km was het dus mooi geweest. 1 uur en 11 minuten gefietst. Deze week dus maar een keer extra fietsen om de uurtjes te halen.