Vandaag gefietst in 2011
Gisteren vanuit Groningen even Noord-Drenthe in geweest (70km) en vandaag richting het noorden = Lauwersmeer gegaan (85km). Beide dagen waren mijn benen verschrikkelijk slecht. Waarschijnlijk een gevolg van de oogontsteking + virus, hoop dat ik binnenkort weer volledig hersteld ben
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3
Voor het eerst Veenendaal-Veenendaal gedaan. Wat een toprit! Prachtige route, mooie hellinkjes, fantastisch weer natuurlijk. Qua conditie is er nog veel te doen dit jaar. Was helemaal kapot aan het einde.
Zag wel een lelijk gevallen deelnemer met veel bloed op de weg. Gelukkig was de ambu paraat. Ik word er altijd een beetje akelig van. Man was gelukkig aanspreekbaar.
Zou iemand weten hoe het met hem afgelopen is?
Zag wel een lelijk gevallen deelnemer met veel bloed op de weg. Gelukkig was de ambu paraat. Ik word er altijd een beetje akelig van. Man was gelukkig aanspreekbaar.
Zou iemand weten hoe het met hem afgelopen is?
-
- Forum-lid
[quote="Tinn"]Dit was echt een dag voor een rondje Markermeer. Voor het eerst solo gedaan. De laatste 40 km tegenwind. Goed voor de mentale weerbaarheid zullen we maar zeggen. 157 km in 5.14 = 30,1
Garmin[/quote]
Hé, da's grappig. Ik had voor vandaag ook plannen in deze richting. Helaas was het project dat mij donderdag de kasseien ontnam me weer noodlottig. Daarom op de valreep nog even een rondje langs wat plaatselijk water gedaan.
[img=http://www.mijnalbum.nl/Foto-ITIF77HO.jpg]
Morgen een nieuwe kans maar dan zal ik wel spaak lopen op de planning om voor de passage van het Bos van Wallers voor de tv te zitten.
Garmin[/quote]
Hé, da's grappig. Ik had voor vandaag ook plannen in deze richting. Helaas was het project dat mij donderdag de kasseien ontnam me weer noodlottig. Daarom op de valreep nog even een rondje langs wat plaatselijk water gedaan.
[img=http://www.mijnalbum.nl/Foto-ITIF77HO.jpg]
Morgen een nieuwe kans maar dan zal ik wel spaak lopen op de planning om voor de passage van het Bos van Wallers voor de tv te zitten.
Vandaag een standaard rondje afgewerkt, 100km oid. Toeristenmodus, met een baggy, een overhemdje wat zo lekker wappert in de wind en een camera op de rug.
Eerst door de Arkemheense polder bij Nijkerk, waar ik voor de zoveelste keer wereldkampioen Lars vd Haar zag rijden. Dat was op asfalt, geen regenboog om zijn schouders dus. De brug over naar Flevoland voor een 25tal kilometers tegenwind, en twee bruggen verder ben ik weer overgestoken naar het vasteland om even te koekeloeren bij Naarden met die imposante vesting. Daar in het centrum liggen ook wat kasseitjes, die in dit weekend niet overgeslagen mogen worden.
Vervolgens langs Bussum en Hilversum over Anna's Hoeve, en mezelf nog wat vermaakt op de halfverharding rondom Kasteel Groeneveld alvorens huiswaarts te rijden.
Dit kleintje wilde best even poseren
Die maximumsnelheid maak ik me geen zorgen over bij deze windrichting
Secteur 1 in Naarden...
en de vesting
Kunstig muurtje langs de weg over Anna's Hoeve
Bij kasteel Groeneveld hingen lapjes in de boom, beschilderd en beschreven door schoolkids: "wees zuinig met de aarde"
Secteur 2 om het af te leren, Heezerspoor bij Soest
Eerst door de Arkemheense polder bij Nijkerk, waar ik voor de zoveelste keer wereldkampioen Lars vd Haar zag rijden. Dat was op asfalt, geen regenboog om zijn schouders dus. De brug over naar Flevoland voor een 25tal kilometers tegenwind, en twee bruggen verder ben ik weer overgestoken naar het vasteland om even te koekeloeren bij Naarden met die imposante vesting. Daar in het centrum liggen ook wat kasseitjes, die in dit weekend niet overgeslagen mogen worden.
Vervolgens langs Bussum en Hilversum over Anna's Hoeve, en mezelf nog wat vermaakt op de halfverharding rondom Kasteel Groeneveld alvorens huiswaarts te rijden.
Dit kleintje wilde best even poseren
Die maximumsnelheid maak ik me geen zorgen over bij deze windrichting
Secteur 1 in Naarden...
en de vesting
Kunstig muurtje langs de weg over Anna's Hoeve
Bij kasteel Groeneveld hingen lapjes in de boom, beschilderd en beschreven door schoolkids: "wees zuinig met de aarde"
Secteur 2 om het af te leren, Heezerspoor bij Soest
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
[quote="kaj1500"]Secteur 2 om het af te leren, Heezerspoor bij Soest[/b]
http://farm6.static.flickr.com/5267/560 ... acc95e.jpg[/quote]
Die heb ik laatst ook ontdekt! Alleen haat ik slecht wegdek :p
http://farm6.static.flickr.com/5267/560 ... acc95e.jpg[/quote]
Die heb ik laatst ook ontdekt! Alleen haat ik slecht wegdek :p
[quote="Stephan68"][quote="Arepol"]Vandaag voor het eerst in mijn leven het Kopje van Bloemendaal gedaan.
Duurde wel 3 uur voordat ik het gevonden had >. Haarlem aangehouden. Dat heeft voor mijn gevoel uren geduurd (ik zal dus noooooit meer door Hoofddorp fietsen), dus toen ik bij Aerdenhout aankwam was ik even bang dat ik het Kopje niet meer zou gaan vinden
Heeft dus 3 uur geduurd voordat ik er was (zou in 2 uur kunnen).
Terug was ik wel in 2 uur, door de duinen (en dat moet ik ook nooit meer doen op zulke zonnige dagen).
157 km, 5 uur (en 1 minuutje).
Duurde wel 3 uur voordat ik het gevonden had >. Haarlem aangehouden. Dat heeft voor mijn gevoel uren geduurd (ik zal dus noooooit meer door Hoofddorp fietsen), dus toen ik bij Aerdenhout aankwam was ik even bang dat ik het Kopje niet meer zou gaan vinden
Heeft dus 3 uur geduurd voordat ik er was (zou in 2 uur kunnen).
Terug was ik wel in 2 uur, door de duinen (en dat moet ik ook nooit meer doen op zulke zonnige dagen).
157 km, 5 uur (en 1 minuutje).
net de proefronde gereden van de Achterhoekse forum rit! wat een prachtige route!
super lekker weer en totaal zo'n 95km.
http://forum.fiets.nl/topic.asp?sort=&page=1&TID=50272
super lekker weer en totaal zo'n 95km.
http://forum.fiets.nl/topic.asp?sort=&page=1&TID=50272
Specialized Tarmac Elite Compact
Vandaag was het de bedoeling 120 kilometer te rijden van de Omloop van Rotterdam. Vanuit Rijswijk via Zoetermeer naar Zevenhuizen ging goed om daar de route op te pakken. Over de IJsseldijk en de Brienenoordbrug naar TC Barrhopoort voor een stop. Broodje gegeten en gedronken en weer door de pijlen OR volgen. En vanaf daar reden we mis.
Kwamen we weer terug bij de Brienenoord. Deze dan maar vanaf de andere kant weer over. En via een stukje Rotterdam (druk ivm marathon), de Rottemeren, Berkel en Rodenrijs, Delfgauw en Delft weer terug. Thuisgekomen met toch nog 107 kilometer op de teller. Daarna PR gekeken. Wat een spektakel zeg.
[IMG=http://img715.imageshack.us/img715/2672/20110410.png]
Kwamen we weer terug bij de Brienenoord. Deze dan maar vanaf de andere kant weer over. En via een stukje Rotterdam (druk ivm marathon), de Rottemeren, Berkel en Rodenrijs, Delfgauw en Delft weer terug. Thuisgekomen met toch nog 107 kilometer op de teller. Daarna PR gekeken. Wat een spektakel zeg.
[IMG=http://img715.imageshack.us/img715/2672/20110410.png]
-
- Forum-lid HC
Vandaag 5 uurtjes rond Veenendaal-Arnhem (Duiven) https://www.trainingpeaks.com/sw/M46QTS ... R6ON2FTEWY . Waanzinnig lekker weer.
What makes the boat go faster?
[quote="kaj1500"]Vandaag een standaard rondje afgewerkt, 100km oid. Toeristenmodus, met een baggy, een overhemdje wat zo lekker wappert in de wind en een camera op de rug.
[/quote]
Het zou me niets verbazen als ik jou gezien heb. Tijdens mijn rondje, dezelfde bruggen maar dan andersom, zag ik iemand net naar z'n fiets lopen die daar in het gras lag. Vermoedelijk had je juist een foto van de windmolens gemaakt.
[/quote]
Het zou me niets verbazen als ik jou gezien heb. Tijdens mijn rondje, dezelfde bruggen maar dan andersom, zag ik iemand net naar z'n fiets lopen die daar in het gras lag. Vermoedelijk had je juist een foto van de windmolens gemaakt.