Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

verdient dit forum geen eigen kleding

eddiebouncer
Forum-lid

eddiebouncer 07 jan 2006 19:42

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 06 Januari 2006

m,n vrouw zit ook al de heletijd aan m,n reet te frunikken, ik zeg regelmatig sodemieter nou maar eens op, maare ze komt toch weer elke keer terug! en kan er met d,r jatten gewoon niet van afblijven, hebben jullie dat nou ook????

Dat hebben we eigenlijk helemaal niet Rosa, dat jouw vrouw er met d'r jatten niet van af kan blijven
Mijn fiets is bezeten!

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 09 jan 2006 21:54

Zijn allemaal leuke ideeen hoor, maar ik blijf er toch gewoon vanuit gaan dat de kleding opgestuurd wordt door SpEric. Dat was immers de afspraak!!
In de weekenden heb ik meestal al genoeg verplichtingen, dus ontvang ik mijn setje liever gewoon thuis per post. Wil natuurlijk zelf wel de kosten voor de verzendkosten betalen.
Degene die op de foto willen, en er een groepsritje van willen maken zijn hier natuurlijk geheel vrij in!!! Ik vind het zelfs een leuk idee.
Maak desnoods een Poll om te kijken wie er meedoet, maar laat een ieder hierin vrij zelf te kiezen ophalen/groepstocht of opsturen.
Maar het moet natuurlijk geen verplichting worden!!!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 09 jan 2006 22:20

Uiteraard is ieder vrij om te beslissen wat hij doet als de pakjes klaar zijn. Maar het is het leukste om met zo veel mogelijk een tochtje te rijden met de nieuwe kleding waarbij de mogelijkheid is voor een groepsfoto.
Ik verwacht ook zeker dat voor diegene die niet in de gelegenheid zijn om daarbij aanwezig te zijn speric voor nederland en tsbiker voor belgie de verzending zal doen. (Dit uiteraard na betaling van verzendkosten)

speric
Forum-lid HC

speric 10 jan 2006 10:50

In principe verstuur ik inderdaad de pakjes naar jullie (NL)
Zo'n tocht lijkt mij ook erg leuk en gezellig en dan kan dan ook het e.a. worden uitgedeeld. Iedereen die niet kan krijgt het dan natuurlijk per post gestuurd.
Dus als we een idee gaan krijgen wanneer het klaar is, dan kunnen we een datum prikken.

janus
Forum-lid

Gebruikersavatar janus 10 jan 2006 11:19

ff vanuit een zonnig skioord...

Als de datum mij schikt ben ik erbij. Racer of atb maakt niet zoveel uit.
ga nu weer skieen
janus

ik fiets ook

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 10 jan 2006 11:46

Een toertocht vanuit Driebergen lijkt mij het meest voor de hand liggend dan.Centraal in Nederland, gelegenheid tot omkleden.
De tocht van zondag 19 maart 2006, zou in dit geval misschien mooi uitkomen!

Omloop van de Veluwe

150 km 08.00-10.00 uur €. 3,00110 km 08.30-11.00 uur €. 3,0075 km 09.00-11.30 uur €. 2,5030 km 09.00-14.00 uur €. 1,00*Afstanden volledig uitgepijld*Op het parcours is een verzorgingspost met sportdrank*Douche en kleedgelegenheid*Gratis parkeergelegenheid*Ook voor niet-leden van de Driebergse Tourclub

theriddler
Forum-lid

theriddler 10 jan 2006 12:03

ja pico, ik rij bijna al die tochten!!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

speric
Forum-lid HC

speric 10 jan 2006 12:59

ik ook, dus dat wordt nog leuk de volgende keren dan...mij nooit gezien, probeer altijd in opvallen t-mobile of lekker phonak rond te rijden hahaha.
Maar als de kleding klaar is, lijkt me dat een mooie afspraak.spreken we desnoods in de sporthal af bijv.
Als iedereen voor mrt laat weten of ze in de gelegenheid zijn en willen komen dan, dan proberen we deze tocht te nemen.
Is gelijk een mooi test voor de AGR.

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 10 jan 2006 13:07

Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 10 Januari 2006

ik ook, dus dat wordt nog leuk de volgende keren dan...mij nooit gezien, probeer altijd in opvallen t-mobile of lekker phonak rond te rijden hahaha.
Maar als de kleding klaar is, lijkt me dat een mooie afspraak.spreken we desnoods in de sporthal af bijv.
Als iedereen voor mrt laat weten of ze in de gelegenheid zijn en willen komen dan, dan proberen we deze tocht te nemen.
Is gelijk een mooi test voor de AGR.

Laten we eerst maar eens afwachten of de kleding dan al klaar is!!Zou in principe wel gereed moeten zijn.

fast4ward
Forum-lid

fast4ward 10 jan 2006 13:42

Lijkt me zowieso een leuk plan om de tocht in driebergen te gaan rijden......met of zonder de nieuwe kleding. Toch verwacht ik wel dat het klaar is dan.
Vond de tocht afgelopen keer ook ontzettend leuk....mede omdat er ook goede limburgse vlaai was. Gelukkig was de opkomst toen ook mager en bleef er voor ieder nog een extra stuk over
M@zzel

Plaats reactie