Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

dingo
Forum-lid
Berichten: 368
Lid geworden op: 13 apr 2004 18:18

dingo 08 aug 2007 18:50

SpEric schreef:HOi, alvast gefeliciteerd !

Ik ken de winkel van John Knoops niet, maar heeft ie misschien beide sets staan, dan kan je even op je gemak kijken.

Ik denk dat een 404 zeker niet lelijk staat hoor. Maar misschien dat een 303 nog het beste staat. De R3 is natuurlijk wat minder oversized dan een Soloist ( carbon) dus misschien daarom.

We zien je foto uiteraard snel verschijnen. Ga je de fiets nu bestellen, of gelijk ophalen ?



Ik ken de winkel wel en John is de kwaadste niet........

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 08 aug 2007 18:52

Dan gaat het vast goed komen met de wielen.
Met dat budget voor wielen vind je altijd wel wat moois lijkt me.

Het licht er ook een beetje aan wat je in een bepaalde wielset zoekt natuurlijk.
Licht, aero, stijf, sterk. combi van dat al? Ligt er ergens de nadruk ?
Maar een 303 setje is zeker erg mooi.

Laat de foto maar komen.

timor3
Forum-lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 aug 2007 17:29

timor3 08 aug 2007 19:16

Voor licht en stijf ..
Ik ben zelf een gespierde spijker van 1'91 en 68 kg dus dat zou geen probleem kunnen zijn
En rond half September ga ik naar de Dolomieten om mijn R3 flink aan de tand te voelen.

Als ik hem heb komt de foto der aan..

veltecblx
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 25 okt 2006 00:04

veltecblx 08 aug 2007 21:07

Beste forumleden,

vol interesse hebben wij (veltec) de discussie over Cervelo als vervanger van Look bij Veltec gevolgt. Voor het komend seizoen zal Veltec idd de distributeur voor Cervelo zijn. Door ons eigen montage programma (veltec custom center), ons groot aantal dealers zal de verkrijgbaarheid van Cervelo als frameset en als complete fiets toenemen.

Het 2008 productpakket van veltec zal er als volgt uit zien

Cervelo, BMC, Wilier, Concorde, Easton, Sidi, Ultima, Profile, Enervit, Selle SMP, en Cyclefit.

Vanaf 1 september zal ons nieuwe magazine met al dit moois in de winkel te vinden zijn. Natuurlijk zal al dit moois uitvoerig gepresenteerd worden op de Bike Motion en Expo Velo

met vriendelijke groet

Veltec Benelux BV

dingo
Forum-lid
Berichten: 368
Lid geworden op: 13 apr 2004 18:18

dingo 09 aug 2007 15:30

veltec blx schreef:Beste forumleden,

vol interesse hebben wij (veltec) de discussie over Cervelo als vervanger van Look bij Veltec gevolgt. Voor het komend seizoen zal Veltec idd de distributeur voor Cervelo zijn. Door ons eigen montage programma (veltec custom center), ons groot aantal dealers zal de verkrijgbaarheid van Cervelo als frameset en als complete fiets toenemen.

Het 2008 productpakket van veltec zal er als volgt uit zien

Cervelo, BMC, Wilier, Concorde, Easton, Sidi, Ultima, Profile, Enervit, Selle SMP, en Cyclefit.

Vanaf 1 september zal ons nieuwe magazine met al dit moois in de winkel te vinden zijn. Natuurlijk zal al dit moois uitvoerig gepresenteerd worden op de Bike Motion en Expo Velo

met vriendelijke groet

Veltec Benelux BV



Das mooi, beste Veltec. Nu zijn wij fietsers nieuwsgierig van aard en vragen wij ons af:

Vanwaar de switch van LOOK naar Cervelo ?

stefan
Forum-lid
Berichten: 974
Lid geworden op: 06 nov 2004 15:37

stefan 09 aug 2007 20:06

Wel jammer van LOOK ik dacht dat jullie die gewoon behielden. Dat was helemaal mooi geweest.

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5606
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 09 aug 2007 20:26

Stefan schreef:Wel jammer van LOOK ik dacht dat jullie die gewoon behielden. Dat was helemaal mooi geweest.


Meer dan jammer!! Vind de 595 en de 585 ultra's prachtige fietsen, hopelijk komt er gauw een nieuwe importeur voor deze beauties!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 09 aug 2007 22:12

Die is er al als ik het goed begrepen heb. Wat inhoud dat Look voor de Benelux behouden zal blijven.
Voor ik verkeerde dingen zeg zal ik het nog even navragen.
Zijn wel mooie fietsen hè.. misschien wel leuk om 2 grote topmerken te voeren.. kost wel wat ..



Zal gewoon beschikbaar blijven voor Benelux, sterker nog.... het kan bij / via mij !

concord
Forum-lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 17 okt 2006 23:39

concord 09 aug 2007 22:50

Gister nog proef gereden op zowat alle Cervélo's: R3, R3SL, Soloist Carbon en de Soloist SLC-SL.
Wat een super fietsen!
Uiteindelijk wordt het voor mij toch de witte R3...Gebruik het voornamelijk voor woon/werk verkeer(dus ook in de winter)
Nog een paar weekjes en dan kan ik denk op de eerste nwe witte R3 rondknallen van de Benelux.

Gebruikersavatar
wouterf
Forum-lid
Berichten: 863
Lid geworden op: 13 aug 2006 23:14

Gebruikersavatar wouterf 09 aug 2007 22:55

Leuk woonwerkfietsje!

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 09 aug 2007 23:46

Ik zou verlangen om te mogen gaan werken met zo'n vooruitzicht elke dag, schitterend. Heb je al een foto/link van zo'n witte R3?
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 10 aug 2007 00:38

Concord schreef:Gister nog proef gereden op zowat alle Cervélo's: R3, R3SL, Soloist Carbon en de Soloist SLC-SL.
Wat een super fietsen!
Uiteindelijk wordt het voor mij toch de witte R3...Gebruik het voornamelijk voor woon/werk verkeer(dus ook in de winter)
Nog een paar weekjes en dan kan ik denk op de eerste nwe witte R3 rondknallen van de Benelux.


We weten waar je werkt dan hè..

Plaats reactie