Garmin Edge 800
Welke firmware heb je?
Vandaag mijn Garmin Edge 800 binnen gekregen, extra siliconen hoesje & fiets steun bij besteld ... zitten er standaard al 2 in de verpakking ... Affin screenprotector hadden ze niet dus die moet ik nog even bestellen. Wie weet waar deze te krijgen zijn ??
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
eBay.
Maar ik snap eerlijk gezegd niet waarom je er één zou willen. Het is een gebruiksvoorwerp, geen museumstuk.
Maar ik snap eerlijk gezegd niet waarom je er één zou willen. Het is een gebruiksvoorwerp, geen museumstuk.
Op zich is de wens om het scherm krasvrij te houden natuurlijk niet zo gek. Komt de afleesbaarheid ook ten goede. Ik ben altijd erg tevreden geweest met Invisible shields, die hebben er dus ook een voor de 800.
Ik heb ze inderdaad maar even besteld - eBay doet wonderen - 6 stuks voor 2 Euro incl. verzenden. Ik heb op de eTrex ook altijd een screenprotector gebruikt - werkt goed en zo blijft het scherm krasvrij - en altijd goed afleesbaar. En met modder handen tijdens een ATB tocht over het scerm wrijven is ook niet ideaal als je er pakweg een paar jaar mee wil doen.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid
Ik had een keer een screenprotector besteld via eBay, maar dat was niet echt wat. Nu de Invisible Shield erop zitten en is wat mij betreft een stuk beter! Het kost dan wel meer maar dat vind ik het uiteindelijk wel waard.
Toen ik zag hoeveel krassen er op de oude screen protector zaten schrok ik wel even, het zou jammer zijn als al die krassen op het scherm hadden gezeten.
Toen ik zag hoeveel krassen er op de oude screen protector zaten schrok ik wel even, het zou jammer zijn als al die krassen op het scherm hadden gezeten.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Hallo allemaal,
Is er iemand die mij kan helpen met mappen op de garmin te zetten. Ik heb een 4gb miniSD kaart in de garmin zitten en wil op die sdkaart de map openfietsmap benelux zetten. De map is al gedownload en nu heb ik het via mapsource en basecamp geprobeerd.
Alles gaat goed, alles geselecteerd en verzenden naar SD kaart(G:). Als dat allemaal gebeurd is en het bijna klaar is krijg ik de melding:
Het bestand is 600 mb, er maar plaats is voor 3775 mb. selecteer minder mappen.
Nou kan ik aardig rekenen en volgens mij is er plaats genoeg als er 3700mb beschikbaar is en het bestand 600mb groot is...
Wat zie ik over het hoofd of doe ik verkeerd? Weet trouwens niet of het uitmaakt, maar de sd kaart zit op het moment van verzenden in de garmin en die is aangesloten via usb.
Alvast bedankt
Is er iemand die mij kan helpen met mappen op de garmin te zetten. Ik heb een 4gb miniSD kaart in de garmin zitten en wil op die sdkaart de map openfietsmap benelux zetten. De map is al gedownload en nu heb ik het via mapsource en basecamp geprobeerd.
Alles gaat goed, alles geselecteerd en verzenden naar SD kaart(G:). Als dat allemaal gebeurd is en het bijna klaar is krijg ik de melding:
Het bestand is 600 mb, er maar plaats is voor 3775 mb. selecteer minder mappen.
Nou kan ik aardig rekenen en volgens mij is er plaats genoeg als er 3700mb beschikbaar is en het bestand 600mb groot is...
Wat zie ik over het hoofd of doe ik verkeerd? Weet trouwens niet of het uitmaakt, maar de sd kaart zit op het moment van verzenden in de garmin en die is aangesloten via usb.
Alvast bedankt
-
- Forum-lid HC
Nieuwe update beschikbaar 2.40. Voor meer info bijv. http://www.dcrainmaker.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
What makes the boat go faster?
Altijd oppassen met nieuwe firmware is mijn ervaring. Eerst afwachten.
- opperhoofd
- Forum-lid
Precies. Indien je apparaat goed werkt en je weinig mist is upgraden niet echt nodig.
Zie je een feature die je echt handig lijkt dan is upgraden pas zinvol.
Het changelog (altijd) goed bekijken.
Zie je een feature die je echt handig lijkt dan is upgraden pas zinvol.
Het changelog (altijd) goed bekijken.