stakie75 schreef:40-15 in de tiebreak en dan winnen met strafcorners
Je vergeet de bonificatie seconden!!!
Man of man. Ik denk gisteren eens te kijken naar de openingswedstrijd Brazilie-Kroatie.
Afgezien van: 'de Fifa corruptie, het uitbuiten van een armzalig land en daar niet eens 50% van je winst willen besteden om ziekenhuizen e.d. te willen regelen terwijl er een grote noodzaak toe is, een Blatter die zich van geen kwaad bewust is over vermeende omkopingen wat betreft Quatar en zich als een ziek en misselijkmakend persoon de herdenking van Mandela na 10 seconden aan zijn schoongelikte en schrale aars lapt om vervolgens wel te klagen over het feit dat Van Praag het lef had om hem 'im frage zu stellen' en hij toch wel erg oneus bejegend was.
heb ik een amusante partij gezien waarbij mij het gevoel van corruptie niet ontging toen Brazilie totaal ten onrechte (1-1 stand) een strafschop kreeg waarna de stand op 2-1 kwam. Foutje bedankt en de hele wereld smult mee van dat geweldige, eerlijke, onbaatzuchtige, transperante voetbal toernooi wat het WK heet en masaal kopen we nieuwe Smart TV's en Home Cinema Sets om toch maar niets te missen van al deze wantoestanden.
Slaap zacht en droom lekker door.