Ik zou er niet te veel sentiment aan hangen. Dit is gewoon hoe SD Worx werkt. Anna van der Breggen heeft ook wel eens in de remmen geknepen omdat Demi Vollering de aangewezen kopvrouw was. Het risico is dan inderdaad dat je met niks eindigt.timo2.0 schreef: ↑17 apr 2022 10:28Dat was niet Blaak maar Elena Cecchini en die kon het inderdaad niet bolwerken tegen Longo-Borghini en Norsgaard nam niet van haar over. Het bleek achteraf een cruciaal moment in de wedstrijd omdat Blaak en Kopecky, in de veronderstelling dat Elena in de kopgroep zat, niet meewerkten in de achtervolging. Dit deden ze pas toen ze haar zagen terugwaaien.
Mijn indruk is dat SD Worx Blaak als enige kopvrouw had aangewezen. Als bekroning van haar carrière, een wedstrijd die nog niet op haar palmares staat, als loon voor het werk dat zij in Vlaanderen verrichtte, het moet haar liggen want ze won al driemaal Le Samyn, er zijn zo allerhande mogelijke redenen maar ze hielden te lang vast aan hun gewenste winnares en het pakte helemaal verkeerd uit.
Vrouwenwielrennen 2021, 2022, 2023 en 2024
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt, weet niet meer welke koers dat was. Maar viel toen wel op.
Less is bore
Ik herinner mij dit alleen van de Ronde van Vlaanderen toen ze op kop lag met Van Vleuten. Maar toen was het juist hetzelfde sentiment want kopvrouw Jolien D'hoore moest, als Belgische die ook naar het einde van haar carrière ging, De Ronde winnen. Maar D'Hoore kon het heuvelop niet bolwerken waardoor het plannetje in de soep liep.daniel1975 schreef: ↑17 apr 2022 15:16 Klopt, weet niet meer welke koers dat was. Maar viel toen wel op.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Ja, wat dat betreft haal ik mogelijk twee wedstrijden door elkaar. Niettemin reed Anna zich vorig jaar helemaal leeg voor Vollering in Luik. Als je zo sterk bent, kun je ook zelf winnen.
En dat is #2 voor Cavalli!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Overigens, waar in de AGR nog de suggestie bestond dat ze vooral won omdat de anderen naar elkaar keken was dit gewoon een overwinning waar helemaal niets op af te dingen valt.
fietsen doe ik net als een prof,
- Enzzo
- Forum-lid HC
Daar had ik me ook al over verwonderd ja!!
Ik ben blij dat er airtime voor is maar het voelt toch een beetje als een voorprogramma voor “de echte wedstrijd”
Zou wmb echt anders moeten!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind