Canyon
- Pedaleur_de_Charme
- Forum-lid
Iemand ervaring met het aankopen van een fiets bij Canyon via betaling met overschrijving vooraf?
Dit kreeg ik bij bevestiging:
In bijlage kan u de orderbevestiging terug vinden. Rechtsbovenaan kan u het IBAN en BIC nummer terug vinden. Gelieve u ordernummer en klantnummer niet te vermelden bij de overschrijving.
Ordernummer en klantnummer niet vermelden?
Dit kreeg ik bij bevestiging:
In bijlage kan u de orderbevestiging terug vinden. Rechtsbovenaan kan u het IBAN en BIC nummer terug vinden. Gelieve u ordernummer en klantnummer niet te vermelden bij de overschrijving.
Ordernummer en klantnummer niet vermelden?
Dat is raar. Maar waarom geen ideal, PayPal of creditcard? Mijn fiets heb ik met PayPal betaald: makkelijk, en tevens een extra verzekering.
Bijkomend voordeel: bij het bestellen werd het bedrag in eerste instantie gereserveerd op de creditcard, en pas afgeboekt na verzending. Je betaald dus niet voor iets dat je nog niet in bezit hebt (vind ik erg netjes).
Bijkomend voordeel: bij het bestellen werd het bedrag in eerste instantie gereserveerd op de creditcard, en pas afgeboekt na verzending. Je betaald dus niet voor iets dat je nog niet in bezit hebt (vind ik erg netjes).
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Pedaleur_de_Charme
- Forum-lid
Pas nadien ook tot deze vaststellingen gekomen. Ik pas mijn betalingsmethode waarschijnlijk nog aan naar PayPal is inderdaad veel makkelijker (en veiliger).
Vond ik trouwens echt een bijzonder verwarrend antwoord van Canyon om over te gaan tot betalen.
Vond ik trouwens echt een bijzonder verwarrend antwoord van Canyon om over te gaan tot betalen.
als ik de vorkbuis wil afzagen van m'n aeroad, hoe zit dat dan met die expander in de buis, die zit ongeveer 3 cm in de buis, niet zoals bij normale expanders bovenin. Daarbij was het een kwestie van eruit halen, zagen en weer erin. Moet deze er dan ook weer zover in? Vind het een beetje vreemde constructie
-
- Forum-lid
Ik kreeg geen optie over hoe ik wil betalen,53x11 schreef:Dat is raar. Maar waarom geen ideal, PayPal of creditcard? Mijn fiets heb ik met PayPal betaald: makkelijk, en tevens een extra verzekering.
Dus ik moet nu ook het bedrag minimaal 2 weken voor de verwachte leverdatum over maken
Aangezien ik ook liever via creditcard of Paypal betaal heb ik contact gelegd met canyon Nederland
Ze vertelde me dat het waarschijnlijk voor problemen gaat zorgen in het systeem als ze dat moeten omzetten en dat ik daardoor beter bij deze betaalmethode kan blijven.
Als zelfs dat al niet meer kan
- Infinito GB
- Forum-lid
Zo'n Canyon moet toch wel orgasmisch lekker fietsen wil je bereid zijn tot het nemen van het risico op al de ellende uit dit draadje.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Ging jij zo lekker dan met je Bianchi avontuur ?
- Infinito GB
- Forum-lid
Nee, maar dat was niet echt van tevoren aan zien komen. Bij Canyon kan je het van mijlenver al zien aankomen.
-
- Forum-lid
G.B. Lux Dream schreef:Zo'n Canyon moet toch wel orgasmisch lekker fietsen wil je bereid zijn tot het nemen van het risico op al de ellende uit dit draadje.
En 9 van de 10 zijn nog lelijk ook
Nu ben ik, ondanks dat ik inmiddels óók een canyon heb, niet een superfan van hun design, maar gezien jouw nick heb jij echt totáál geen recht van spreken!
(Overigens had ik mijn canyon 2 werkdagen na bestelling in huis. Nog een goed argument om overjarig te kiezen)
(Overigens had ik mijn canyon 2 werkdagen na bestelling in huis. Nog een goed argument om overjarig te kiezen)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Zelfs de profs geraken niet aan die vervloekte Garmin mount
https://twitter.com/egsilin/status/675957930827644929
https://twitter.com/egsilin/status/675957930827644929