Niet altijd hé53x11 schreef:De outlet is én goedkoper én fietsen worden wel snel geleverd.
Canyon
-
- Forum-lid
In de outlet worden de fietsen verkocht die binnen 30 dagen teruggestuurd zijn. Je ziet het aan de ''lichte gebruikssporen''
- Jaap Telder
- Forum-lid
Denk het niet, mijn outletfiets zat indertijd nog fabrieksnieuw in de doos!materialist schreef:In de outlet worden de fietsen verkocht die binnen 30 dagen teruggestuurd zijn. Je ziet het aan de ''lichte gebruikssporen''
(Als er wel gebruikerssporen zijn wordt het expliciet aangegeven in de advertentie bij de betreffende fiets)
Bij de meeste outletfietsen gaat het om nieuwe fietsen van een eerder modeljaar.Bij fietsen die gebruikssporen hebben of beschadiging door transport etc. zijn er altijd meerdere foto's zichtbaar van de schade zodat je zelf kunt beoordelen of je dit de prijsverlaging waard vindt.Jaap Telder schreef:Denk het niet, mijn outletfiets zat indertijd nog fabrieksnieuw in de doos!materialist schreef:In de outlet worden de fietsen verkocht die binnen 30 dagen teruggestuurd zijn. Je ziet het aan de ''lichte gebruikssporen''
(Als er wel gebruikerssporen zijn wordt het expliciet aangegeven in de advertentie bij de betreffende fiets)
Bij nieuwe fietsen in de outlet staat de volgende tekst: nieuwe fiets/nieuw frame in onberispelijke staat: "Fietsen uit deze categorie zijn nieuwe fietsen respectievelijk nieuwe frames en frame sets zonder beschadigingen. Dit zijn bijv. overjarige modellen, of speciaal opgebouwde unieke stukken. Deze fietsen zijn in een technische toestand, zoals dit ook bij de actuele nieuwe modellen van toepassing is. Zoals op alle Factory Outlet fietsen geven wij op de fietsen van categorie 1 de volledige garantie zoals ook bij de actuele nieuwe modellen."
Hmmm met dit gelul over de outlet, dacht ik ik kijk even in de outlet... En wat vond ik?
Een Ultimate CF SL 9.0 2015, Nieuw in het grijs/zwart voor maar 1999 euro... Paar Keo 2 Max pedalen en bidonhouders erbij en voor 2132 Euro inclusief verzending is hij van mij....
Ik had me zo voorgenomen deze keer geen Canyon te kopen, maar een Felt of een Cervelo oid.... Weer mislukt....
Een Ultimate CF SL 9.0 2015, Nieuw in het grijs/zwart voor maar 1999 euro... Paar Keo 2 Max pedalen en bidonhouders erbij en voor 2132 Euro inclusief verzending is hij van mij....
Ik had me zo voorgenomen deze keer geen Canyon te kopen, maar een Felt of een Cervelo oid.... Weer mislukt....
Ik ben niet zo moeilijk over te halen als het om items staat die al in mijn top 3 staan . Twijfelde alleen nog tussen deze, de Aero en een Felt F2 uit 2013 bij Edelrad.brekson schreef:200€ korting gekregen als ik me niet vergis ? Dan ben je wel snel te overtuigen
Dus dan is 200 Euro extra korting de spreekwoordelijke druppel Een setje hoge wielen koop ik er wel bij tzt...
- Jaap Telder
- Forum-lid
De Canyon rijdt sowieso lekkerder dan de Felt F2. Felt is knalhard, vooral aan de achterkant. De Canyon is veel comfortabeler. Goede keuzevanzella schreef:Hmmm met dit gelul over de outlet, dacht ik ik kijk even in de outlet... En wat vond ik?
Mijn nieuwe ultimate cf slx 8.0 di2 ! Maand vroeger dan verwacht
Donderdag en vrijdag vrij nemen voor te gaan testen
Spacers blijven voorlopig ( +- zelfde houding als op de inflite zonder spacers)
Voor de matte lak toch eens wat productjes aankopen
Het oranje plakkertje moet er ook nog afgehaald worden...