Canyon
- StevieSeagal
- Forum-lid
Ik begin nu serieus te twijfelen tussen de ultimate Cf SL WMN in het blauw en de ultimate CF SL 9.0 in het grijs. In een maat L zijn de maten exact gelijk. Enkel op de WMN zit een compact crankstel en een dames zadel.
Dat wordt gewoon een nalevering. Heb het speciaal gevraagd toen ik mijn fiets heb besteld.Patrickvanv schreef:Vraagje
Ik heb bij de bestelling van mijn fiets ook die Garmin mount voor h11 stuur besteld
Nu weet ik dat die erg slecht leverbaar is.
Bestaat er een mogelijkheid dat zodra m'n fiets klaar is voor levering er gewacht word op die mount om zo de hele bestelling te kunnen leveren.
Of zetten ze die gewoon op nalevering, wat ik uiteraard liever heb. Die mount kan wel wachten
Momenteel worden de eerste mounts pas terug verwacht begin maart.
Hebben!!
Iemand een ZGAN H11 Garminhouder kopen? Zit gratis een Aeroad 2015 8.0 XL bij Weinig km's en in net zo goed als nieuwe staat als de houder
@Stevie Seagal: die blauwe SLX is niet helemaal hetzelfde als de WMN Ultimate.. Basiskleur lijkt een goede match, accentkleur is anders. Maar ik denk dat mijn keuze ook op de WMN Smooth Ocean zou vallen als ik een Ultimate SL zou aanschaffen..
- StevieSeagal
- Forum-lid
Ik weet wel dat het kleurenschema niet exact hetzelfde is, maar als de basiskleur er net zo uit komt als de blauwe SLX dan zit het wel goed denk ik. Alleen zijn er nergens andere foto's van de Ultimate WMN te vinden dan die van Canyon zelf. Daar komen de kleuren net wat donkerder uit.RuudRuud schreef: @Stevie Seagal: die blauwe SLX is niet helemaal hetzelfde als de WMN Ultimate.. Basiskleur lijkt een goede match, accentkleur is anders. Maar ik denk dat mijn keuze ook op de WMN Smooth Ocean zou vallen als ik een Ultimate SL zou aanschaffen..
Als je de foto's van Canyon naast elkaar zet lijkt het dezelfde basiskleur te zijn.StevieSeagal schreef:Ik weet wel dat het kleurenschema niet exact hetzelfde is, maar als de basiskleur er net zo uit komt als de blauwe SLX dan zit het wel goed denk ik. Alleen zijn er nergens andere foto's van de Ultimate WMN te vinden dan die van Canyon zelf. Daar komen de kleuren net wat donkerder uit.RuudRuud schreef: @Stevie Seagal: die blauwe SLX is niet helemaal hetzelfde als de WMN Ultimate.. Basiskleur lijkt een goede match, accentkleur is anders. Maar ik denk dat mijn keuze ook op de WMN Smooth Ocean zou vallen als ik een Ultimate SL zou aanschaffen..
Mooie fiets hoor. Ik heb dezelfde besteld.Snoepdogg schreef:
Mijn nieuwe ultimate cf slx 8.0 di2 ! Maand vroeger dan verwacht
Donderdag en vrijdag vrij nemen voor te gaan testen
Spacers blijven voorlopig ( +- zelfde houding als op de inflite zonder spacers)
Voor de matte lak toch eens wat productjes aankopen
Het oranje plakkertje moet er ook nog afgehaald worden...
Zit er nu aan de kant van de crank bij het balhoofd een "afdekdop" voor eventueel een kabel, of lijkt dit zo op de foto?
Hebben een DI2 specifiek frame vandaar de vraag.
Ik sta op het punt om mijn 1e racefiets te bestellen bij Canyon, een Endurance AL 6.0 3XL (spannend)
Ben 2,04 en weeg +/- 105 kg
Maar nu zit ik met nog een paar vragen, hoop dat jullie mij kunnen helpen ?
De wielen die er standaard onder zitten zijn niet geschikt voor mijn gewicht en ga deze dan ook direct verkopen.
Kreeg de tip om deze wielen er onder te zetten http://www.rosebikes.nl/artikel/racewie ... aid:339564
Nu zitten daar geen banden op, ik neem aan dat ik gewoon de banden kan overzetten van de meegeleverde wielen van Canyon?
Ook zou ik nog een velglint moeten aanschaffen want die zit er niet bij zag ik ? of is dit niet noodzakelijk ?
En dan heb ik nog een vraag over de maten van de breedte van het stuur.
Hoe zit het met de breedte van het stuur, kan die aangepast worden tijdens het bestelproces of kan dat achteraf pas ?
Alvast bedankt.
Ben 2,04 en weeg +/- 105 kg
Maar nu zit ik met nog een paar vragen, hoop dat jullie mij kunnen helpen ?
De wielen die er standaard onder zitten zijn niet geschikt voor mijn gewicht en ga deze dan ook direct verkopen.
Kreeg de tip om deze wielen er onder te zetten http://www.rosebikes.nl/artikel/racewie ... aid:339564
Nu zitten daar geen banden op, ik neem aan dat ik gewoon de banden kan overzetten van de meegeleverde wielen van Canyon?
Ook zou ik nog een velglint moeten aanschaffen want die zit er niet bij zag ik ? of is dit niet noodzakelijk ?
En dan heb ik nog een vraag over de maten van de breedte van het stuur.
Hoe zit het met de breedte van het stuur, kan die aangepast worden tijdens het bestelproces of kan dat achteraf pas ?
Alvast bedankt.
Banden 'moet' je overzetten naar je nieuwe wielset. Op de Canyon zitten de topbanden van dit moment. Aksium setje ben je zo kwijt. Verglint staat onder de wielset op de site van Rosé. 16mm moet je hebben. Ik hebt nog een setje liggen omdat ik er een teveel besteld had. Als je je gegevens stuur doe ik ze op de post.
Waarom wil je de stuurbreedte aanpassen? Stuurpen kan in ieder geval later.
- Jaap Telder
- Forum-lid
De CF SLX Disc laat niet lang meer op zich wachten volgens een Duitse informatiebron...
In de Pro-Tour 2016 in ieder geval ook te zien.
In de Pro-Tour 2016 in ieder geval ook te zien.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 16 dec 2015 21:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik zag de lint inderdaad staan, ik ga je een PB sturen. Dank!!obbe schreef:Banden 'moet' je overzetten naar je nieuwe wielset. Op de Canyon zitten de topbanden van dit moment. Aksium setje ben je zo kwijt. Verglint staat onder de wielset op de site van Rosé. 16mm moet je hebben. Ik hebt nog een setje liggen omdat ik er een teveel besteld had. Als je je gegevens stuur doe ik ze op de post.
Iedereen heeft toch een andere breedte qua schouders ? bij mij zijn mijn schouders best wel breed a 55cm.