Dat doe je toch om 3 weken in Italië of Frankrijk te kunnen fietsen met goed weer?Kilowatt schreef: Maar ik zie er wel naar uit. Al die training in de kou, wind en nattigheid moet toch ergens goed voor zijn .
Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Campagnolo Ultra Dork
Volgens mij (weer.nl) komt de wind vrijdag uit het noorden. Da's redelijk gunstig. Maar het laatste stuk van A'dam naar Egmond, als ik al een beetje moe ben , mag ik er pal tegen. En ik ging uit van 3 bft, maar zie net dat het dan in Egmond zo'n windkracht 4 bft (met stoten tot 6 bft) staat. Maar i9k heb het hele weekend om bij te komen .Keezx schreef:Windrichting lijkt redelijk gunstig met NO....je wil geen 200 km met alleen tegenwind rijden...LoneWolf schreef:Wij hebben enkele weken geleden met nog 5 stel en hun kinderen voor a.s. weekend een lang weekend geboekt in Egmond aan Zee. Dat weekend lijkt in het water te vallen.
A.s. vrijdag wil ik vanuit de Achterhoek naar E.a.Z. fietsen. Da's mijn eerste rit van 180 a 200 km. Het weer is dan nog redelijk, maar ik heb mij al weken verheugd op een aangename rit in kort-kort.
Edit:
Mijn verhaal klopt niet helemaal. Heb nog ff goed naar de route gekeken en die is eigenlijk globaal WNW en de wind toch NNO. Dus globaal de hele route zijwind.
Keep On Harking !
Ja voor de zoveelste keer griep.Kilowatt schreef:TumTumTum schreef: Maar ik zie er wel naar uit. Al die training in de kou, wind en nattigheid moet toch ergens goed voor zijn .
Maar de timing van mijn eerste vakantie in ongeveer 6 jaar komt nu wel ineens bizar goed uit. Misschien had ik die nog te goed.
Veni. Vidi. Fietsie.
Er is inderdaad een kleine kans op een witte start van koningsdag Ben bijna blij dat ik dit weekend en ook koningsdag moet werken, mooi excuus om niet teveel op de fiets te zitten de komende dagen. Ik heb al genoeg kou en nattigheid gehad de afgelopen maanden.....
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
- Wolfhound32
- Forum-lid
Na vorige week 3x in het kort terug naar huis te hebben kunnen rijden, heb ik de afgelopen 2 dagen al weer "gewoon" met de winterkleding gereden. Ik smacht naar hogere temperaturen en weer een beetje kleur op de benen.
- Forum-lid
Gelukkig is het vandaag en morgen nog goed weer dit ga ik uitbuiten. Vrijdag heb ik heel erg druk en denk ik niet dat fietsen dan nog lukt.
Ghost Nivolet 6LC
-
- Forum-lid HC
- Wolfhound32
- Forum-lid
Vandaag en morgen geen tijd en mogelijkheid. Vrijdag wel weer.....
- Forum-lid HC
Zit wel een stijgende lijn in.....
Less is bore
"Dit is gewoon normaal voor de tijd van het jaar". Als ik iets niet meer kan horen.....