Gios
@Rey953 , waarom is TIG gelast minder gewild ? Wel heb ik al gemerkt dat er weinig terug te vinden is over de megalite, lijkt me een model dat niet zo'n groot succes was.
Gios Megalite - Van Nicholas Ventus - Kona Unit
Huh? dat doet suggereren dat een uit lugs opgebouwde fiets minder gewild = makkelijker verkrijgbaar zou zijn.Rey953 schreef:De Megalite is TIG-gelast ipv gelugd en daarom een stuk minder gewild.
Stuur me dan een linkje waar ik een nieuwe Gios new A-90 58 of 60cm kan bestellen.
En mocht je onverhoopt iemand vinden die een tweedehandsje aanbiedt omdat ie een gewild lugs exemplaar zoekt..... mail me dan ook
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Vos (wie kent hem nog) heeft een gebruikte New A-90 staan in maat 58, wel voor een gigantische hoofdprijs, dus afdingen is aan te raden.
(wanneer je dan ook nog de groep incl. wielen wil vervangen)
Ze adverteren hem op de site als maat 61, maar er staat 58 in het bracket geslagen.
Ik vond mijn New A-90 op MP, van eerste eigenaar in zeer mooie staat en met een aantrekkelijker prijskaartje.
En wegens tijdelijk ruimtegebrek in de berging, wordt hij nog steeds in de huiskamer gedoogd...
Ze adverteren hem op de site als maat 61, maar er staat 58 in het bracket geslagen.
Ik vond mijn New A-90 op MP, van eerste eigenaar in zeer mooie staat en met een aantrekkelijker prijskaartje.
En wegens tijdelijk ruimtegebrek in de berging, wordt hij nog steeds in de huiskamer gedoogd...
Thanks.Wiliertoerist schreef:Vos (wie kent hem nog) heeft een gebruikte New A-90 staan in maat 58, wel voor een gigantische hoofdprijs, dus afdingen is aan te raden.
Prijs is absurd voor een fiets waarvan ik alleen het frame + vork zou gebruiken, verder zie ik geen componenten waar ik een euro aan zou willen spenderen.
Gezien hun omvang neem ik aan dat ze niet geinteresseerd zijn om een los frame + vork te verkopen voor een normalere prijs.
En zelf de losse onderdelen verkopen levert me teveel gedoe op voor waarschijnlijk ook nog eens te weinig geld.
Kortom, ik zal m'n ogen open blijven houden.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Het is een beetje stil in dit topic, kan zijn dat Gerard op een schitterende lokatie aan het duiken is......
Een eerste quick & dirty van van mijn in oktober aangeschafte New-A90.
reeds vervangen:
- zadel + zadelpen
- stuur + stuurpen
nog te vervangen:
- zadelpen klem zilver > zwart
- bidonhouder zilver > zwart
- groepset Shimano 105 triple > Campa compact
- wielset
Gios New A-90 by Marco Handgraaf, on Flickr
Een eerste quick & dirty van van mijn in oktober aangeschafte New-A90.
reeds vervangen:
- zadel + zadelpen
- stuur + stuurpen
nog te vervangen:
- zadelpen klem zilver > zwart
- bidonhouder zilver > zwart
- groepset Shimano 105 triple > Campa compact
- wielset
Gios New A-90 by Marco Handgraaf, on Flickr
Laatst gewijzigd door Wiliertoerist op 24 jan 2015 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.