Giant
-
- Forum-lid
Met andere wielen is het net zo; Fulcrum R3, 7850 c24, maakt weinig uit allemaal.danoontje schreef:Geen bezitter van de genoemde fiets, maar ik zou zo zeggen; check eens op dit met een ander setje wielen ook het geval is?
En, er zijn genoeg bezitters van de door jou genoemde modellen in dit topic
Ik denk niet dat er zoveel zijn met een 2012 model. Maar anders hoor ik het graag!
-
- Forum-lid
Ik zie dat je in Groningen woont.GJvdW schreef:Weinig last met een 2012 SL en C35 wielen.
Rij je toevallig donderdags op Baantje Corpus?
Zodat ik miss van te voren jou fiets even kan proberen?
Ik zit in de vakantie in het oosten van 't land. Vanaf oktober ben ik ivm stage weer in Groningen, wellicht tot dan?niekgeerts schreef:Ik zie dat je in Groningen woont.GJvdW schreef:Weinig last met een 2012 SL en C35 wielen.
Rij je toevallig donderdags op Baantje Corpus?
Zodat ik miss van te voren jou fiets even kan proberen?
Stukje op mijn fiets is geen probleem.
-
- Forum-lid
Lelijke wielen man
Weet iemand of de TCR Composite 1 2013 ( jazeker de 2013 modellen staan op de site) ook Di2 compatible zijn? Ik ben erg gecharmeerd door de fiets maar zou wel graag er Ultegra Di2 op willen hebben ipv Ultegra Glossy grey. Overigens vind ik de rest van de line up aardig tegenvallen, de Composite 1 vind ik toch de mooiste... Alleen nog een setje met Mavic Cosmic Carbon SL's eronder en hij is af:)
Specialized Roubaix SL6 Expert '20 Ultegra Di2
De "Giant" belettering is echt heel lelijk op de 2013 modellen.
Komt totaal niet lekker uit tussen diverse kleurlijnen ingepropt.
Komt totaal niet lekker uit tussen diverse kleurlijnen ingepropt.
Hier de Nieuwe TCR Advanced SL 0 ISP die ik toch wel erg geslaagd vind!! Het frame is een stuk slanker dan de voorgaande jaren (in iedergeval ten opzichte van 2011 geloof ik), waar ik zelf erg van houd. De stuurpen kan mij dan weer iets minder bekoren
Giant TCR 0 '11