Andere sporten gedaan vandaag?
-
- Forum-lid
On-topic!
Gisteren de lokroep van de fiets genegeerd en met de familie aan de conditie gewerkt. Vakantie immers. Ruim 20 km. gewandeld..
Gisteren de lokroep van de fiets genegeerd en met de familie aan de conditie gewerkt. Vakantie immers. Ruim 20 km. gewandeld..
Het was gisteren, maar toen heb ik 4km achtereen hard gelopen. Een week eerder 3km, en dat was voor de eerste keer nadat ik 3 jaar geleden begon met hardlopen. In de tussentijd veel blessures gehad, met als dieptepunt een "spontaan" gebroken enkel tijdens het hardlopen. Dat was al na een maand of 2 nadat ik begonnen was.
Ik heb het dus wel heel erg rustig opgebouwd . De conclusie kan dus echt zijn: ik ben geen hardloper.
Ik hoop voor andere beginners dat het niet zo langzaam hoeft. Ik ben, met natuurlijk tussenpozen tijdens blessures wel blijven lopen maar dan bijv. 3min. hardlopen, 1-1,5 minuut wandelen.
Ik heb het dus wel heel erg rustig opgebouwd . De conclusie kan dus echt zijn: ik ben geen hardloper.
Ik hoop voor andere beginners dat het niet zo langzaam hoeft. Ik ben, met natuurlijk tussenpozen tijdens blessures wel blijven lopen maar dan bijv. 3min. hardlopen, 1-1,5 minuut wandelen.
- Sweety2008
- Forum-lid
Helaas kon de Fysiotherapeut ook niks vinden aan mijn heup.
Dan maar afwachten het zal wel ooit over gaan.
Heb even gewoon pech wat het hardlopen betreft.
Dan maar afwachten het zal wel ooit over gaan.
Heb even gewoon pech wat het hardlopen betreft.
Ghost Nivolet 6LC
-
- Forum-lid
Misschien naar zo'n persoon die je dan kraakt?
Maak joe woar
- Sweety2008
- Forum-lid
Hoe heten die ook weer precies?
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
Oké, mijn vriendin zei net dat in Blerick een nieuwe praktijk geopend had. Ga maandag eens informatie inwinnen.
Dit is denk ik mijn laatste hoop.
Dit is denk ik mijn laatste hoop.
Ghost Nivolet 6LC
Hopelijk kunnen zij je helpen. Ik zit al 10 jaren met rug en schouderklachten. Maakt mijn hobby zwaar
Mijn fysio heeft mij eindelijk doorverwezen naar een manueel therapeut. Ik benieuwd.
Mijn fysio heeft mij eindelijk doorverwezen naar een manueel therapeut. Ik benieuwd.
Heerlijk een weekje op vakantie geweest zonder fiets. Lekker gewandeld met de familie. Miste de fiets wel een beetje in het mooie Limburg, zeker met het mooie weer. Maar ach, al wandelend fietsers de Keutenberg op zien lopen is ook wel leuk. Deze week weer lekker op de fiets, hopelijk blijft het nog even mooi weer.
Parijs-Brest-Parijs 2023
Fietsen?altijd schreef:Misschien naar zo'n persoon die je dan kraakt?
In Vlaanderen durven we dit heel toepasselijk een "kraker" te noemen Rare jongens, die VlamingenSweety2008 schreef:Hoe heten die ook weer precies?
- Sweety2008
- Forum-lid
Ben dus naar zo'n bottenkraker of Chiropraktiker gegaan.
Hat dus in mijn nek behoorlijk wat vast zitten heup is nu ook weer wat losser en mijn onderrug.
Maar heb nog niet genoeg moed verzameld om met mijn hardlooptraining te beginnen ook omdat ik weer helemaal van voren of aan moet beginnen.
Wacht nog even af.
Hat dus in mijn nek behoorlijk wat vast zitten heup is nu ook weer wat losser en mijn onderrug.
Maar heb nog niet genoeg moed verzameld om met mijn hardlooptraining te beginnen ook omdat ik weer helemaal van voren of aan moet beginnen.
Wacht nog even af.
Ghost Nivolet 6LC