Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

Gebruikersavatar
nils
Forum-lid
Berichten: 311
Lid geworden op: 05 jul 2005 14:23

Gebruikersavatar nils 23 aug 2005 14:42

Van het weekend het rondje hoeven gedaan 40 KM. gem 34 maar het ging echt slecht 2 vrienden op de ATB ik kon alleen in het wiel, had moeten werken zat nacht in de kroeg uurtje of 6 thuis 11 weer op de fiets... van de week nog maar een rondje doen ... woensdag denk ik..
 
No I'm not big headed my head is just big

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 23 aug 2005 19:30

Quote: Origineel geplaatst door NEOS op 23 Augustus 2005

@ Who Cares : Hmmm deze namen komen erg bekent voor leuke route lekker lange rechte stukken vooral daar in Afferden bij de nieuwe golfbaan.


Is altijd een leuke route om daar te fietsen , lekker langs de bossen en de Hei aldaar.

Hopelijk slaan ze geen afzwaaiers op de Golfbaan , als je er langs fiets.

En je moet op de hoek van Horsterbeekweg > RA Gochse Dijk niet het clubhuis bezoeken , want dat is een andere manier van fietsen dat je daar mag doen. ( De Drie Angel )
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 24 aug 2005 18:50

JaJa vriend uit Deurne ik zie wel jullie gaan toch nog niet snel genoeg als je op zulke dingen kunt letten.
Maar vandaag 2:50 = 76 km .
Mooi over de dijk bij de Ooi.
En zo naar Kleve alleen soms heb je wind mee en soms heb je hem tegen.
Verkeerdom gefietst dus eerst mee en daarna totaal af gebrand toen ik hem 1,5 uur tegen had
cornelli racing cycles Uden

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 24 aug 2005 19:10

Quote: Origineel geplaatst door NEOS op 24 Augustus 2005
JaJa vriend uit Deurne ik zie wel jullie gaan toch nog niet snel genoeg als je op zulke dingen kunt letten.


Je moet daar wel afremmen want je moet de weg oversteken en dan een haakse bocht naar rechts maken over een niet al te breed overgangspaadje.

We reden trouwens afgelopen zondag 30,2 km/u gemiddeld.

Trouwens heb ik altijd oog voor de omgeving als ik fiets.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 25 aug 2005 18:38

Jaja ik ben vandaag maar weer eens gegaan tussen 2 nachtdiensten in.
De 1 ste voel je jezelf nog geen zombie.
Ik zat me een beetje te vervelen ( dus te surfen).
Er werdt gezegt dat het zou gaan regenen , maar niets dus.
Nou 60km /2:18.
Omgeving Mill- Grave-Cuyk-Kraayenbergseplassen.
cornelli racing cycles Uden

gaartman
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 14 mei 2005 23:08

gaartman 25 aug 2005 22:14

Heb m'n vrije middag vandaag nuttig besteed en een lekkere ronde gemaakt met m'n nieuwe fiets. Met een zonnetje vertrokken uit Beekbergen richting Klarenbeek, vervolgens naar Wilp, via de oude IJsselbrug naar Deventer, via Heeten en Haarle de Nijverdalse- en Holterberg over. Van Holten naar Laren waar het nattig werd, en ik een klein inkakmomentje had. Daarna ging het weer bijzonder lekker via Almen, Zutphen, Voorst en Klarenbeek weer naar huis, waarbij men het boven nog effe nodig vond om de laatste 10 km de sluizen nog eens effe open te zetten, en dan ben je thuis en jawel 't zonnetje schijnt weer  Totaal 105km met 30,4 gem.
<a target="_blank" href= "http://lookie.web-log.nl"> Lookie iz &#111;nline</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<br>
<br>

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 27 aug 2005 01:20

Een nacht keihard doorhalen en zuipen en dan de volgende dag fietsen is niet de beste combinatie..........
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

christopher
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 aug 2005 00:58

christopher 28 aug 2005 03:21

Zaterdag 97km gefietst van Amsterdam naar Amersfoort en vice versa. Ik fiets pas een kleine 4 maanden (outdoor dan, daarvoor vanaf begin dit jaar binnen op een ergobike). Vanuit het hardlopen ben ik bekend met de trainingsleer (niet echt een verschil met fietsen) maar voor het fietsen heb ik mijn hartslagzones nog niet bepaald. Ik heb overigens het idee dat mijn hartslagzones voor het fietsen een stuk lager liggen dan voor het hardlopen. Bijvoorbeeld mijn anaërobe drempel met lopen is 180-185 maar ik vraag me af of min drempel bij het fietsen wel boven de 160 uit komt. Ik heb ook nog weinig richtlijnen want ik let op hartslag en niet of ik 30 of 35 in een uur kan halen; ik bouw het liever rustig op. Binnenkort wel eens een maxtest indoor doen en vervolgens volgens het boek van Chris Carmichael een 4800 meter voluit rijden. Dat boek gebruik ik maar als basis, je moet toch ergens beginnen...

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 28 aug 2005 10:22

Gisteren dus Diekirch - Valkenswaard met succes afgelegd , 261 km op de teller met flink wat beklimmingen in Luxemburg , Duitsland en Belgie.

Gemiddelde van ons 6-mans groep , 25,6 km/u. We wilde als groep dit rijden en dus hebben we dat ook gedaan , we moesten wel 1 er van overtuigen dat hij het kon halen ( hij had het vorig jaar ook al gehaald )want hij had wat last van kramp in de bovenbenen en wilde halfweg opgeven.

Voor zover te voelen heb ik geen last van mijn bewegende delen en heb wel goed geslapen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

gaartman
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 14 mei 2005 23:08

gaartman 29 aug 2005 00:42

Heb vandaag de 60km variant van de marathon van Houffalize gereden, en tevens voor het eerst met de MTB in de Ardennen gefietst.Was goed druk op sommige stukken, veel glibberen en lekkere klimmetjes.De sfeer, het weer, en de beentjes waren helemaal goed, al met al een geslaagde dag. Volgend jaar weer!   
 
<a target="_blank" href= "http://lookie.web-log.nl"> Lookie iz &#111;nline</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<br>
<br>

jorisvb
Forum-lid
Berichten: 210
Lid geworden op: 21 jul 2005 02:45

jorisvb 29 aug 2005 02:05

Vandaag een stukje met m'n neefje gefietst. Was een rustig tempotje.
Eerst richting Duitsland gegaan en toen Montferland in gedoken. Echter na het 2e afdalinkje hoorde ik mijn rem achter aanlopen. Ik afstappen en ja hoor een slag  Baal er ontzettend van want ik heb de wielen pas sinds vrijdag.
Toen ik ze echter op ging halen hadden ze achter de snelspanner niet goed strak gezet waardoor na een tijdje het wiel scheef ging staan en ik rubber ben verloren aan mijn achtervork.
Maarja, ik heb mijn rem wat losser gezet en ben verder gefietst. Een aantal kilometer later hoorde ik echter wat rammelen bij mijn voorwiel. Ik tijdens het fietsen kijken en ja hoor, het afdekkapje van de naaf zat los (deze heb ik vrijdag ook aan moeten drukken), aangeduwd en weer verder gefietst.
Echt fijn verder fietsen is er niet van gekomen omdat ik ontzettend baal van wat er voorgevallen was. Uiteindelijk maar een rondje van 40 km gemaakt in meer dan 2 uur. (gestopt voor een kermisoptocht, gekloot met wielen).
Dinsdag maar weer naar de fietsenmaker en vragen wat ik hier mee aan moet, deze wielen zijn als vervangen voor andere wielen die kapot gegaan waren onder garantie van mijn fiets. Misschien dat ik deze wielen laat vervangen voor wielen van mijn eigen keuze, misschien ff wat bijbetalen.

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 29 aug 2005 02:27

Gister over 115km de Utrechtse studentenfietsclub door het heuvelland begeleid, vandaag 185km in de Ardennen over het LBL parcours. Allebei de dagen heerlijk gefietst, veel bergjes opgestampt.

Plaats reactie