foto van je fiets
Quoten: Origineel geplaatst door Maatchen op 14 Juli 2005
Heel goed, maar eh, ik merkte het al eerder op, voor een verhoogde p-factor, even het logo op de bandjes tegenover het ventiel plaatsen.
nee, dat lijkt nergens op, het logo op de bandjes zit nu precies tussen de 2 Cosmic Stickers, dat lijkt wel zo mooi dan het op hoogte van het ventiel te doen.
Heel goed, maar eh, ik merkte het al eerder op, voor een verhoogde p-factor, even het logo op de bandjes tegenover het ventiel plaatsen.
nee, dat lijkt nergens op, het logo op de bandjes zit nu precies tussen de 2 Cosmic Stickers, dat lijkt wel zo mooi dan het op hoogte van het ventiel te doen.
-
- Forum-lid
- Berichten: 505
- Lid geworden op: 06 apr 2004 15:44
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 14 Juli 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Maatchen op 14 Juli 2005
Heel goed, maar eh, ik merkte het al eerder op, voor een verhoogde p-factor, even het logo op de bandjes tegenover het ventiel plaatsen.
nee, dat lijkt nergens op, het logo op de bandjes zit nu precies tussen de 2 Cosmic Stickers, dat lijkt wel zo mooi dan het op hoogte van het ventiel te doen.
Als je de bandenlogo's aan de andere kant tussen de Cosmic stickers doet zitten ze ook nog es [zo goed als] tegenover het ventiel. Waar jullie btw allemaal aan denken, respect! . Let je daar ook op als je onderweg een lekke band hebt?
Quoten: Origineel geplaatst door Maatchen op 14 Juli 2005
Heel goed, maar eh, ik merkte het al eerder op, voor een verhoogde p-factor, even het logo op de bandjes tegenover het ventiel plaatsen.
nee, dat lijkt nergens op, het logo op de bandjes zit nu precies tussen de 2 Cosmic Stickers, dat lijkt wel zo mooi dan het op hoogte van het ventiel te doen.
Als je de bandenlogo's aan de andere kant tussen de Cosmic stickers doet zitten ze ook nog es [zo goed als] tegenover het ventiel. Waar jullie btw allemaal aan denken, respect! . Let je daar ook op als je onderweg een lekke band hebt?
Mijn fiets is bezeten!
Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 15 Juli 2005
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 14 Juli 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Maatchen op 14 Juli 2005
Heel goed, maar eh, ik merkte het al eerder op, voor een verhoogde p-factor, even het logo op de bandjes tegenover het ventiel plaatsen.
nee, dat lijkt nergens op, het logo op de bandjes zit nu precies tussen de 2 Cosmic Stickers, dat lijkt wel zo mooi dan het op hoogte van het ventiel te doen.
Als je de bandenlogo's aan de andere kant tussen de Cosmic stickers doet zitten ze ook nog es [zo goed als] tegenover het ventiel. Waar jullie btw allemaal aan denken, respect! . Let je daar ook op als je onderweg een lekke band hebt?
Jawel, maar van die kant bekijk je nooit een fiets en zet je hem nooit op de foto. En ja, als ik een lekke band heb denk ik daar zeker aan!
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 14 Juli 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Maatchen op 14 Juli 2005
Heel goed, maar eh, ik merkte het al eerder op, voor een verhoogde p-factor, even het logo op de bandjes tegenover het ventiel plaatsen.
nee, dat lijkt nergens op, het logo op de bandjes zit nu precies tussen de 2 Cosmic Stickers, dat lijkt wel zo mooi dan het op hoogte van het ventiel te doen.
Als je de bandenlogo's aan de andere kant tussen de Cosmic stickers doet zitten ze ook nog es [zo goed als] tegenover het ventiel. Waar jullie btw allemaal aan denken, respect! . Let je daar ook op als je onderweg een lekke band hebt?
Jawel, maar van die kant bekijk je nooit een fiets en zet je hem nooit op de foto. En ja, als ik een lekke band heb denk ik daar zeker aan!
-
- Forum-lid
- Berichten: 505
- Lid geworden op: 06 apr 2004 15:44
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 15 Juli 2005
Jawel, maar van die kant bekijk je nooit een fiets en zet je hem nooit op de foto. En ja, als ik een lekke band heb denk ik daar zeker aan!
Owja zo kan je het ook bekijken, maar ik bedoelde de band 180 graden draaien, zodat ie ook op de foto nog steeds te zien is, maar dan "aan de andere kant" tegenover het ventiel en nog steeds tussen de cosmic logo's.
Letten btw veel lui hierop? Want dan moet ik er natuurlijk ook aan geloven.
Jawel, maar van die kant bekijk je nooit een fiets en zet je hem nooit op de foto. En ja, als ik een lekke band heb denk ik daar zeker aan!
Owja zo kan je het ook bekijken, maar ik bedoelde de band 180 graden draaien, zodat ie ook op de foto nog steeds te zien is, maar dan "aan de andere kant" tegenover het ventiel en nog steeds tussen de cosmic logo's.
Letten btw veel lui hierop? Want dan moet ik er natuurlijk ook aan geloven.
Mijn fiets is bezeten!
-
- Forum-lid
- Berichten: 3324
- Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33
Quote: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 15 Juli 2005
Letten btw veel lui hierop? Want dan moet ik er natuurlijk ook aan geloven.
Doe wat je leuk vind joh. Ik let er thuis bij een band verwisselen wel op maar onderweg echt niet. Denk niet dat meer dat meer dan 5% van de wielrenners zich druk maakt om de plaats van het logo.
Letten btw veel lui hierop? Want dan moet ik er natuurlijk ook aan geloven.
Doe wat je leuk vind joh. Ik let er thuis bij een band verwisselen wel op maar onderweg echt niet. Denk niet dat meer dat meer dan 5% van de wielrenners zich druk maakt om de plaats van het logo.
Quote: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 15 Juli 2005
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 15 Juli 2005Jawel, maar van die kant bekijk je nooit een fiets en zet je hem nooit op de foto. En ja, als ik een lekke band heb denk ik daar zeker aan!
Owja zo kan je het ook bekijken, maar ik bedoelde de band 180 graden draaien, zodat ie ook op de foto nog steeds te zien is, maar dan "aan de andere kant" tegenover het ventiel en nog steeds tussen de cosmic logo's.Letten btw veel lui hierop? Want dan moet ik er natuurlijk ook aan geloven.
Als het gaat om fietsen met zo'n hoge p-factor, vind ik wel dat je daar op moet letten (kijk ook maar eens in folders hoe fabrikanten hun fietsen afbeelden). Persoonlijk houd ik niet van 'schmuck', en ik rij nagenoeg altijd met geheel zwarte banden, en logo slechts in relief. Als ik eens op de weg zit heb ik 'tubes' en dan zo wie zo geen keus.
Het geeft gewoon harmonie, zoals ook met andere dingen.
Oversized frame, assymetrische buizen, gecombineerd met wielen met 'laagprofiel' velg; of andersom 'hoogprofiel' velgen onder een klassiek stalen frame geeft geen harmonie in het uiterlijk van de fiets.
Wat natuurlijk verder niets te maken heeft met de technische kant van het geheel. Een MTB met slicks ziet er ook niet echt uit (imho), maar is voor een asfalt tocht natuurlijk wel sneller dan zware noppenbanden.
Dus zo direct naar buiten en even de bandjes opnieuw omleggen.........
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 15 Juli 2005Jawel, maar van die kant bekijk je nooit een fiets en zet je hem nooit op de foto. En ja, als ik een lekke band heb denk ik daar zeker aan!
Owja zo kan je het ook bekijken, maar ik bedoelde de band 180 graden draaien, zodat ie ook op de foto nog steeds te zien is, maar dan "aan de andere kant" tegenover het ventiel en nog steeds tussen de cosmic logo's.Letten btw veel lui hierop? Want dan moet ik er natuurlijk ook aan geloven.
Als het gaat om fietsen met zo'n hoge p-factor, vind ik wel dat je daar op moet letten (kijk ook maar eens in folders hoe fabrikanten hun fietsen afbeelden). Persoonlijk houd ik niet van 'schmuck', en ik rij nagenoeg altijd met geheel zwarte banden, en logo slechts in relief. Als ik eens op de weg zit heb ik 'tubes' en dan zo wie zo geen keus.
Het geeft gewoon harmonie, zoals ook met andere dingen.
Oversized frame, assymetrische buizen, gecombineerd met wielen met 'laagprofiel' velg; of andersom 'hoogprofiel' velgen onder een klassiek stalen frame geeft geen harmonie in het uiterlijk van de fiets.
Wat natuurlijk verder niets te maken heeft met de technische kant van het geheel. Een MTB met slicks ziet er ook niet echt uit (imho), maar is voor een asfalt tocht natuurlijk wel sneller dan zware noppenbanden.
Dus zo direct naar buiten en even de bandjes opnieuw omleggen.........
-
- Forum-lid
- Berichten: 505
- Lid geworden op: 06 apr 2004 15:44
Als mn nieuwe racert binnen is zal ik de bandjes eens goed om de velg draperen...
Mijn fiets is bezeten!
Prachtige aanpassingen, mensma. Proficiat!!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Iets minder dan 2 jaar geleden, op mijn 45ste verjaardag, ben ik begonnen met fietsen. Aanvankelijk op een Decathlon 9.2, omdat ik de investering binnen de perken wilde houden tot ik zeker wist dat het fietsen iets voor mij is.
Inmiddels weet ik zeker dat dat zo is, en heb ik besloten om een mooie fiets op te laten bouwen. Het uitgangspunt was een degelijke, klassieke Italiaanse fiets, afgemonteerd met top spullen, maar niet te opzichtig.
De keuze is gevallen op een Pinarello Prince Sl in zwart/wit, afgemonteerd met Campa Record compact. Deda Newton stuur en pen. Selle Italia SLR.De moeilijkste keuze vond ik de wielen. De verleiding was groot om te gaan voor hoge en/of carbon velgen, maar op advies van de heren die mijn fiets gebouwd hebben, is de keuze gevallen op Mavic Open Pro, in combinatie met Record naven. Sterk, licht en klassiek.
Voor de liefhebber, heb ik een fotoreportage van de bouw van mijn fiets, geplaats op mijn website. Bevat vele detailfoto's. Alleen aan te bevelen voor diegenen met een snelle verbinding.
http://www.pilotswatch.nl/Pages/pinarello.htm
Inmiddels weet ik zeker dat dat zo is, en heb ik besloten om een mooie fiets op te laten bouwen. Het uitgangspunt was een degelijke, klassieke Italiaanse fiets, afgemonteerd met top spullen, maar niet te opzichtig.
De keuze is gevallen op een Pinarello Prince Sl in zwart/wit, afgemonteerd met Campa Record compact. Deda Newton stuur en pen. Selle Italia SLR.De moeilijkste keuze vond ik de wielen. De verleiding was groot om te gaan voor hoge en/of carbon velgen, maar op advies van de heren die mijn fiets gebouwd hebben, is de keuze gevallen op Mavic Open Pro, in combinatie met Record naven. Sterk, licht en klassiek.
Voor de liefhebber, heb ik een fotoreportage van de bouw van mijn fiets, geplaats op mijn website. Bevat vele detailfoto's. Alleen aan te bevelen voor diegenen met een snelle verbinding.
http://www.pilotswatch.nl/Pages/pinarello.htm
Harde wind is meestal tegen.