Vandaag gefietst in 2013
-
- Forum-lid
Dinsdagavond een rondje op de mountainbike, zie verder het fietscafe. Had problemen met posten van foto's, nu opgelost.
Ik heb vanavond na werktijd een rustig rondje van 55km door de regio gereden. Het waren deze afgelopen dagen alleen rustige herstelrondjes, want zaterdag staat er weer een pittige 210km op de planning bij de omloop math salden
http://app.strava.com/activities/63239338
http://app.strava.com/activities/63239338
Vandaag 100 kilometer gefietst naar en van Hekendorp achter Gouda. We reden weg met een grote groep en reden heen met de wind in de rug. Het tempo zat er goed in. In Hekendorp gestopt voor koffie mét en moesten dus met windje tegen weer terug.
Dan zetten de "grote" mannen zich aan kop en gaat het met een pittig tempo tegen de wind in terug naar Rijswijk. Bij Moordrecht brak de groep en reed ik met 7 andere terug naar de club. Bij de Delftse Hout samen met mijn voorganger gevallen in een bocht. In de bocht lag een flinke laag bomenbloesem dat spekglad geworden was door de regen van vannacht.
Hij reed de berm in en viel en helaas kon ik hem niet meer ontwijken. Viel boven op hem en zijn fiets. Zijn stuur krom en mijn derailleur of rechter-shifter is kapot. De lichamelijke schade valt gelukkig mee. Maar goed als je bang bent om te vallen moet je niet op een racefiets gaan zitten
Route
Dan zetten de "grote" mannen zich aan kop en gaat het met een pittig tempo tegen de wind in terug naar Rijswijk. Bij Moordrecht brak de groep en reed ik met 7 andere terug naar de club. Bij de Delftse Hout samen met mijn voorganger gevallen in een bocht. In de bocht lag een flinke laag bomenbloesem dat spekglad geworden was door de regen van vannacht.
Hij reed de berm in en viel en helaas kon ik hem niet meer ontwijken. Viel boven op hem en zijn fiets. Zijn stuur krom en mijn derailleur of rechter-shifter is kapot. De lichamelijke schade valt gelukkig mee. Maar goed als je bang bent om te vallen moet je niet op een racefiets gaan zitten
Route
-
- Forum-lid HC
Omloop gereden vanuit Limbricht, niet de beloofde 210 kilometer maar de teller bleef steken bij de 196 kilometer.
Geen geweldig weer, weg nat en veel motregen, niet koud.
Geen geweldig weer, weg nat en veel motregen, niet koud.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Prachtig daar! Doet mij een beetje (veel zelfs) aan de Provence denken!jsprbcn schreef:Vandaag een hele mooie lange tocht gemaakt. Goed weer alleen op de terugweg veel wind.[/url]
60 x Ventoux
Dit nationaal park is erg relaxed. Mooie (goede) wegen, heel weinig auto's en fantastische uitzichtenlegrimpeur schreef:Prachtig daar! Doet mij een beetje (veel zelfs) aan de Provence denken!jsprbcn schreef:Vandaag een hele mooie lange tocht gemaakt. Goed weer alleen op de terugweg veel wind.[/url]
Vandaag een Vacansoleil toertocht gereden Grand Depart Rotterdam. Gezellig groepje gevonden om bij aan te haken want 120 km in je eentje in die wind is ook maar niks. In totaal 134 km op de teller want ik moest er ook nog heen, eindelijk eens lekker een startpunt in je eigen stad en niet om 6 uur op moeten.
Twee keer de Brienenoordbrug, twee keer de Heijenoordtunnel hakte er wel een beetje in, niet dat ze zo superheftig zijn maar mijn benen deden vandaag niet helemaal wat ik wilde. Wel tot mijn verbijstering kennelijk 67 km/uur in die tunnel gereden....volgens mijn tellertje. Drie keer nagekeken, maar het stond er echt. O.o Wat zat er in godsnaam in dat sportdrankje...
Twee keer de Brienenoordbrug, twee keer de Heijenoordtunnel hakte er wel een beetje in, niet dat ze zo superheftig zijn maar mijn benen deden vandaag niet helemaal wat ik wilde. Wel tot mijn verbijstering kennelijk 67 km/uur in die tunnel gereden....volgens mijn tellertje. Drie keer nagekeken, maar het stond er echt. O.o Wat zat er in godsnaam in dat sportdrankje...
Veni. Vidi. Fietsie.
Hier ook de 120km gereden van de Vacansoleil tocht. Inclusief heen en terug 140km op de teller.
Op de heenweg nog motregen en kletsnatte wegen. Fiets zag er weer uit alsof ik een heuse veldrit achter de rug had...
Anyway, niet al te beste benen vandaag. Lange werkweek, korte nacht. Afijn, lekker afgezien, want er werd flink doorgereden in onze groep.
Op de heenweg nog motregen en kletsnatte wegen. Fiets zag er weer uit alsof ik een heuse veldrit achter de rug had...
Anyway, niet al te beste benen vandaag. Lange werkweek, korte nacht. Afijn, lekker afgezien, want er werd flink doorgereden in onze groep.
Prachtige platen uit Spanje! En toch ook een tikkie jaloers..