Maaike_26 schreef:Uiteraard was ik wel zo scherp dat vooraf even te checkenJPAR schreef:Dat is niet waar. Ik kan de tijd ook niet goed krijgen. En bij mij staat hij op zomertijd.Wiliertoerist schreef:Kwestie van zomertijd instellen in je profiel.
Hij staat op zomertijd, klopt dus gewoon niet.
Wat is fout, wat kan echt niet?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
dbluv107 schreef:Waarom zou je dat nou willen, geen gezicht. Je zet toch ook geen carbon voorvork in een Brooklyn Gios uit - weet ik veel - 1975?Erik schreef:In het kader van wat kan wel/niet: kan een Brooks Swift of Professional zadel op een carbon Italiaan?
Het zit erg lekker, daarom...
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
Da's waar, maar je moet natuurlijk wel altijd rekening blijven houden met de rules...bluv107 schreef:Dan moet je het vooral doen en hoef je de vraag hier niet eens te stellen - maar dat geldt natuurlijk voor alles hier
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Legend by Bertoletti ook in staal, alu en titanium, maar bouwt in Italie sinds een aantal jaar ook een aantal aardige carbon frames.
Je kan het ook anders bekijken; wanneer bepaalde merken te lang in hetzelfde blijven hangen, gaan ze uiteindelijk ter ziele.
(zelfs Harley Davidson ontwikkelt nu een electrische / hybride motorfiets). Zie je die stoere mannen met hun clubs al gaan ?
Je kan het ook anders bekijken; wanneer bepaalde merken te lang in hetzelfde blijven hangen, gaan ze uiteindelijk ter ziele.
(zelfs Harley Davidson ontwikkelt nu een electrische / hybride motorfiets). Zie je die stoere mannen met hun clubs al gaan ?
-
- Forum-lid
http://www.dumpert.nl/mediabase/6604507 ... linkt.htmllupo schreef:Komt er een Harley langs zonder geluid.
-
- Forum-lid
Kan 2 valpartijen op één dag?