oh nu ga ik helemaal de mist in rij al lange tijd met schijfremmen vandaar :pResch2 schreef:Op je fiets zitten geen direct mount remmen, maar die hebben ook een stelschroefje aan de zijkant waarmee je kunt regelen dat de remblokjes de velg gelijktijdig aangrijpen.
Het piepende geluid wordt wel wat minder nadat de remmen en Veldens zijn ingeremd.
Was vandaag een prachtige dag om mooie KM s te maken, hier in Limburg ruim 17gr. Helaas zelf geen tijd om m'n nieuwe aeroad uit te laten...
Kreeg wel m'n vlakke balhoofdkapje binnen, maar helaas het verkeerde, van de oude aeroad in 1 1/8 ipv 1 1/4....
Canyon
Gisteren het Fizik Arione zadel van de Aeroad vervangen voor een simpele Selle Italia SLS van een andere fiets... Wat een verademing voor mij.. Niet mijn zadel zo'n Arione
Nu wachten op de aangepast zadelklemmen van Canyon zodat er een 7*9mm rail in kan
Nu wachten op de aangepast zadelklemmen van Canyon zodat er een 7*9mm rail in kan
- Jaap Telder
- Forum-lid
Het Rapha Sram vrouwenteam durft inderdaad wat kleur te gebruiken. Niet verkeerd.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ja, dat snap je toch niet, dat ze de prioriteiten op deze manier leggen... Ongelovelijk.apollo schreef:Die hun fietsen zijn uiteraard wel al klaar.
Wij zullen nog maar even wachten op die van ons
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Je wekt m'n nieuwsgierigheid. Wellicht ook de enige, aangezien niemand een reactie geeft.Jaap Telder schreef:De CF SLX Disc laat niet lang meer op zich wachten volgens een Duitse informatiebron...
In de Pro-Tour 2016 in ieder geval ook te zien.
Concorde, Colnago master, Batavus, Canyon Aeroad CF SLX Disc 8.0 Di2
Een vrouwelijke 'Peter Sagan' ??Jaap Telder schreef:Het Rapha Sram vrouwenteam durft inderdaad wat kleur te gebruiken. Niet verkeerd.
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
Vind de nieuwe katusha outfit ook een hele verbetering
Rapha wel leuk, maar niet helemaal mijn stijl, vind het ook niet echt rapha styling als ik heel eerlijk ben
Las dat ze in 2017 ook met een heren canyon/rapha lijn komen, misschien dat die me beter gaan bevallen, voor nu zou ik alleen in de arm/beenstukken geinteresseerd zijn
Rapha wel leuk, maar niet helemaal mijn stijl, vind het ook niet echt rapha styling als ik heel eerlijk ben
Las dat ze in 2017 ook met een heren canyon/rapha lijn komen, misschien dat die me beter gaan bevallen, voor nu zou ik alleen in de arm/beenstukken geinteresseerd zijn
Ik kreeg vandaag voor de 3e keer mijn orderbevestiging binnen op de mail. (1 keer besteld). Of zouden ze dat bij elke update doen? (Noem het dan geen orderbevestiging). Leverdatum is wel met 2 weken vervroegd naar eind februari. Voor wat het waard zal zijn