Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Mooie,ik heb er een op mijn Olympia,die zit als een luie stoel.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Yep, heb deze al op mijn Merckx voor buiten, de nieuwe is voor op mijn cube trainingfiets op de NeoHeppiebianchi schreef: ↑06 jul 2017 20:25 Mooie,ik heb er een op mijn Olympia,die zit als een luie stoel.
![Vind ik leuk :like:](./images/smilies/thumbupleft.gif)
Klopt, die ervaring heb ik ook opgedaan. Bejaarden horen de spurcycle echt niet.devriesman schreef: ↑04 jul 2017 22:49 Zelf hoor je de bel wel maar die bejaarde voor je niet. Ik bel me altijd suf. De toon is te hoog voor oude oortjes.
Maar het blijft een beauty, die bel.
of ze willen hem niet horen, heb al paar x gehad dat ik bel in een stille straat en niet alleen bejaarden dat ze gewoon niet aan de kant gaan.fred404 schreef: ↑11 jul 2017 10:25Klopt, die ervaring heb ik ook opgedaan. Bejaarden horen de spurcycle echt niet.devriesman schreef: ↑04 jul 2017 22:49 Zelf hoor je de bel wel maar die bejaarde voor je niet. Ik bel me altijd suf. De toon is te hoog voor oude oortjes.
Maar het blijft een beauty, die bel.
maar toch ben ik er tevreden mee:)
- Campagnolo Potenza groep 50x34
- KMC 11-speed quick link
- Fizik Microtex stuurlint (wit)
- buitenblad SRAM 50T 5x110
Dit allemaal voor de Time die hopelijk binnen 10 dagen terug is van een spuitjob.
- KMC 11-speed quick link
- Fizik Microtex stuurlint (wit)
- buitenblad SRAM 50T 5x110
Dit allemaal voor de Time die hopelijk binnen 10 dagen terug is van een spuitjob.
En terug gestuurd omdat ze zwart/bruin waren ipv geheel zwart
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- Infinito GB
- Forum-lid
Fizik Aliante R3 ter vervanging van mijn SAN Marco Aspide II. Vanmorgen eerste korte ritje (55km) gemaakt om te proberen. Zadel bevalt goed.