Hier sla je de bal volledig mis man! Kijk idd maar eens wat dat kost die enve's met dt 190!Stuntman Mike schreef:Beetje simpel die wielen, waren er geen betere? Die naven ook...
Cervélo
R3: 2000d.s. schreef:Heeft er iemand de prijslijst van de modellen 2014 ?
In euro wel te verstaan.
R5: 4200
RCA: 8800
S3: 2600
S5: 3600
S5vwd: 4800
bron:
http://shop.edelrad.de/category.php?id_category=76
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Gelukkig is één iemand het met mij eens...Arno357 schreef:Volledig mee eens , wielen hadden wat exclusiever mogen zijn..Stuntman Mike schreef:Beetje simpel die wielen, waren er geen betere? Die naven ook...
Hoe bevallen deze wielen je? Ben wel geïnteresseerd in een vergelijkbare (eveneens eenvoudige, ahum!) set wielen. Eigenlijk de nog iets simpelere, de 3.4ts-biker schreef:mijn cervélo S5 team
Dit is toch de 6.7 hè!? Zijn dit de clinchers of de tubewielen? Als je ze vergelijkt met je andere, of vorige, wielen; hoe zijn deze dan qua stijfheid, acceleratevermogen etc?
Tot op heden zijn dit de beste wielen waar ik ooit met gereden heb, tov m'n LW's zit er gewoon veel meer drive in deze set (aero voordeel), ze zijn ook ijzersterk.fe schreef:Hoe bevallen deze wielen je? Ben wel geïnteresseerd in een vergelijkbare (eveneens eenvoudige, ahum!) set wielen. Eigenlijk de nog iets simpelere, de 3.4ts-biker schreef:mijn cervélo S5 team
Dit is toch de 6.7 hè!? Zijn dit de clinchers of de tubewielen? Als je ze vergelijkt met je andere, of vorige, wielen; hoe zijn deze dan qua stijfheid, acceleratevermogen etc?
Zelf rij ik altijd met tubes, heb ondertussen ook een set 3.4 en 8.9 aangeschaft met Chris King R45 naven, zo tevreden ben ik over ENVE.
U heeft zoveel geld dat u echt niet weet wat er mee te doen?ts-biker schreef:Tot op heden zijn dit de beste wielen waar ik ooit met gereden heb, tov m'n LW's zit er gewoon veel meer drive in deze set (aero voordeel), ze zijn ook ijzersterk.fe schreef:Hoe bevallen deze wielen je? Ben wel geïnteresseerd in een vergelijkbare (eveneens eenvoudige, ahum!) set wielen. Eigenlijk de nog iets simpelere, de 3.4ts-biker schreef:mijn cervélo S5 team
Zelf rij ik altijd met tubes, heb ondertussen ook een set 3.4 en 8.9 aangeschaft met Chris King R45 naven, zo tevreden ben ik over ENVE.
dat kan je idd een voordeel noemen, maar zo heeft iedereen in zijn beroep wel een voordeel.scottpch schreef:Het voordeel van fietsenmaker zijn, dan heb je alleen met inkoopprijs te maken.
In mijn geval is dat eerder de kat bij de melk zetten. Ik test/heb zo graag nieuw materiaal ... diegene die het daarna koopt kan er maar goed mee zijn ...