Dat is de mooiste bestemming voor je 'oude' fiets. Kun je samen rijden!
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Een Canyon Ultimate AL SLX frame in 3XL, van forumlid @mvonk.
Morgen even de winterfiets ombouwen (ook een Canyon), scheurtje in de voorvork door valpartij.
Die word dan de Tacx fiets, weinig kans dat ik daar problemen krijg met de voorvork
Morgen even de winterfiets ombouwen (ook een Canyon), scheurtje in de voorvork door valpartij.
Die word dan de Tacx fiets, weinig kans dat ik daar problemen krijg met de voorvork
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
Weer een projectje opgeduikeld.
Op het zadel, zadelpen, stuur en de remmen na is de fiets vrijwel helemaal origineel.
Ik wil de fiets zoveel mogelijk terugbouwen naar originele opbouw, ik kreeg er een tasje bij met de originele remmen. De hele fiets lijkt weinig mee gereden, velgen niet ingesleten.
Jammer genoeg zaten de force40 remkrachtverdelers er niet bij. Die dingen worden echt schaars.
Op het zadel, zadelpen, stuur en de remmen na is de fiets vrijwel helemaal origineel.
Ik wil de fiets zoveel mogelijk terugbouwen naar originele opbouw, ik kreeg er een tasje bij met de originele remmen. De hele fiets lijkt weinig mee gereden, velgen niet ingesleten.
Jammer genoeg zaten de force40 remkrachtverdelers er niet bij. Die dingen worden echt schaars.
Lazer Z1 zwart/Belgian blue.
Heel lang gewacht op een goede aanbieding, uiteindelijk gevonden via MP (firma Ride Bike).
Blijf 160€ veel geld vinden maar het is wel 120€ goedkoper dan de adviesprijs.
Heel lang gewacht op een goede aanbieding, uiteindelijk gevonden via MP (firma Ride Bike).
Blijf 160€ veel geld vinden maar het is wel 120€ goedkoper dan de adviesprijs.
Mijn reserve wielsetje thuisgelaten en dan scheurt de wang van mijn buitenband...
Dus een 25mm schwalbe One met wat binnenbandjes besteld. Hopelijk krijg ik vandaag al een telefoontje van de camping receptie dat het binnen is. Dan ik het bandje mooi nog in rijden in Les Landes voordat we naar de Pyreneeen vertrekken.
Dus een 25mm schwalbe One met wat binnenbandjes besteld. Hopelijk krijg ik vandaag al een telefoontje van de camping receptie dat het binnen is. Dan ik het bandje mooi nog in rijden in Les Landes voordat we naar de Pyreneeen vertrekken.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Ik heb heel wat gekocht de laatste tijd:
Attaquer Race bib
Attaquer Race jersey
Attaquer Bidon
Wahoo ELEMNT Bolt (bundel)
Wahoo speeds sensor voor mijn 2e fiets
Camelbak Podium Chill
Muc Off dry lube
GoPro Hero 3 Smartree batterijen
Ali express GoPro schouder mount
Trigo Gopro mount voor de Brompton
Attaquer Race bib
Attaquer Race jersey
Attaquer Bidon
Wahoo ELEMNT Bolt (bundel)
Wahoo speeds sensor voor mijn 2e fiets
Camelbak Podium Chill
Muc Off dry lube
GoPro Hero 3 Smartree batterijen
Ali express GoPro schouder mount
Trigo Gopro mount voor de Brompton
Omdat ik deze zomer al een paar keer teveel met natte voeten ben thuis gekomen. Met zweetvoeten kan ik leven
Bij Aliexpress deze overschoenen. Deze verwacht ik eerstdaags.
Met de volgende aankopen kan ik mijn Virb boven op het stuur plaatsen, en kan ik de Virb ook laten draaien. Stevige constructie.
Bij Aliexpress deze overschoenen. Deze verwacht ik eerstdaags.
Met de volgende aankopen kan ik mijn Virb boven op het stuur plaatsen, en kan ik de Virb ook laten draaien. Stevige constructie.