Canyon
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
deed ik toch wel gewoon met m'n sensor voorheen op m'n CF SLX (heb nu de nieuwe hub-censor),
edit:
ga nu trouwens twijfelen, maar had 'm volgens mij ook naar onderen hangen (onderkant buis dus), sowieso iets charmanter
edit:
ga nu trouwens twijfelen, maar had 'm volgens mij ook naar onderen hangen (onderkant buis dus), sowieso iets charmanter
Ik heb de sensor onderste boven gemonteerd met het armpje omhoog dus mooi verstopt achter de liggende achtervork. Gaat goed bij een Aeroad CF.jsprbcn schreef:Met het armpje naar beneden is er geen ruimte genoeg.
Wellicht dat ik een keer kijk naar een andere sensor.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
- Jaap Telder
- Forum-lid
Als je nu alvast bestelt heb je hem misschien op tijd, eind 2016...meuk schreef:Beste wensen allemaal Canyon rijders! Op een mooi jaar met hopelijk naar de toekomst toe sneller geleverde fietsen (wil een nieuwe Canyon eind 2016 )!
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 01 jan 2016 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Dan zijn de problemen wellicht allang verleden tijd en heeft niemand het er meer over.
Canyon, goede keuze
Canyon, goede keuze
-
- Forum-lid
Wie heeft er ervaring met het servicecenter in Eindhoven? Van mijn aeroad uit 2014 is namelijk tijdens het fietsen 1 van de zadelpenboutjes geknapt, en de bout zit nog ongeveer 1 cm diep in het frame.
Ik ben wel langs de LBS geweest maar die gaf aan dat het uitgeboord moet worden aangezien de schroevendraaier geen grip krijgt. Ik ben eerste eigenaar en heb dus wel recht op garantie.
Ik vraag mij af of de afwikkeling daar snel gebeurd en of iemand misschien een soort gelijk probleem heeft gehad met zijn canyon? En hoe de kundigheid is in Eindhoven? De bout is aangedraaid met een momentsleutel en de zadelpen zat al wel een half jaar gemonteerd.
Ik ben wel langs de LBS geweest maar die gaf aan dat het uitgeboord moet worden aangezien de schroevendraaier geen grip krijgt. Ik ben eerste eigenaar en heb dus wel recht op garantie.
Ik vraag mij af of de afwikkeling daar snel gebeurd en of iemand misschien een soort gelijk probleem heeft gehad met zijn canyon? En hoe de kundigheid is in Eindhoven? De bout is aangedraaid met een momentsleutel en de zadelpen zat al wel een half jaar gemonteerd.
Nog maar een fiets erbij