Canyon
Is er bij Canyon eigenlijk zoiets als een "gratis" eerste servicebeurt een jaar na aankoop o.i.d.? Ik meen zoiets eens gehoord te hebben, maar kan er geen informatie over vinden.
Ik heb vorig jaar een Aeroad aangeschaft en vroeg het me gewoon af...
Ik heb vorig jaar een Aeroad aangeschaft en vroeg het me gewoon af...
Canyon Aeroad 8.0 Di2
Cannondale CAADX
Cannondale CAADX
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
nee
Ik heb een Canyon Ultimate AL SLX 9.0 besteld. Een 39 binnenblad heb ik al in huis en ik heb Canyon gevraagd om een 12-25 cassette te monteren ipv de standaard 11-28. Ik hoop dat ze dat doen. Voorheen kon je een cassette gewoon selecteren bij je bestelling, maar toen ik bestelde kon dat niet meer.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
gewoon een ultegra 12-25 zelf kopen (kost je rond de € 50,-). evt de 11-28 in de verkoop of voor in de bergen. Wisselen bij canyon kost ook altijd iets, en vertraging in het proces wat wellicht al lang duurt lijkt me ook niet wenselijk
Het wisselen van stuur (Aero-cockpit) of cassette heeft mij nog nooit iets gekost. Het heeft me zelfs een gratis cassette opgeleverd omdat de gewenste cassette niet voorradig was op het moment van leveren.monsieurpinot schreef:gewoon een ultegra 12-25 zelf kopen (kost je rond de € 50,-). evt de 11-28 in de verkoop of voor in de bergen. Wisselen bij canyon kost ook altijd iets, en vertraging in het proces wat wellicht al lang duurt lijkt me ook niet wenselijk