Ik zal ze straks bellen. Ik hoop dat ik er woensdag terecht kan en langs kan komen.bw75 schreef:Zowel met Utrecht als Eindhoven goede ervaring.pieterdijk schreef:Wie heeft er ervaring met het servicecenter in Eindhoven?
Bel ze vooral even dan zullen ze je vast helpen.
Canyon
-
- Forum-lid
Nog maar een fiets erbij
hou er rekening mee dat deze berg cassette niet (goed) op je standaard derailleur gaat passen. De meningen zijn verdeelt maar het wordt aangeraden een lange kooi te gebruiken wanneer je 11-32 rijdt.MichielvL schreef:Ik heb al een 11-32 voor in de bergen. Ik wacht even af wat Canyon antwoordt en waarschijnlijk volg ik dan je advies op.
Woensdagavond 23-12 me 1e racefiets besteld bij Canyon (outlet).
Gister gecheckt of alles in orde was (betaling etc) dat was binnen, er was wel een shipment aangemaakt maar geen nummer (dat vonden ze raar, en zouden mij met een paar dagen meer laten weten via de e-mail) Zojuist toch weer even gecheckt met ze, kreeg ik ineens me tracking nummer. Als het goed is leveren ze hem vandaag af bij mij thuis (of buren).
Gister gecheckt of alles in orde was (betaling etc) dat was binnen, er was wel een shipment aangemaakt maar geen nummer (dat vonden ze raar, en zouden mij met een paar dagen meer laten weten via de e-mail) Zojuist toch weer even gecheckt met ze, kreeg ik ineens me tracking nummer. Als het goed is leveren ze hem vandaag af bij mij thuis (of buren).
- StevieSeagal
- Forum-lid
Yes, dit kan me €150,- gaan schelen. Is toch lekker meegenomen
Bedankt voor de waarschuwing. Ik was me er wel van bewust en heb het opgezocht. Met een medium kooi zou het wel gewoon moeten kunnen, lees ik overal. Maar ik zal wel goed oppassen en desnoods een 11-28 steken.Kempen01 schreef:hou er rekening mee dat deze berg cassette niet (goed) op je standaard derailleur gaat passen. De meningen zijn verdeelt maar het wordt aangeraden een lange kooi te gebruiken wanneer je 11-32 rijdt.MichielvL schreef:Ik heb al een 11-32 voor in de bergen. Ik wacht even af wat Canyon antwoordt en waarschijnlijk volg ik dan je advies op.
Dan lees je niet goed genoegMichielvL schreef:Bedankt voor de waarschuwing. Ik was me er wel van bewust en heb het opgezocht. Met een medium kooi zou het wel gewoon moeten kunnen, lees ik overal. Maar ik zal wel goed oppassen en desnoods een 11-28 steken.Kempen01 schreef:hou er rekening mee dat deze berg cassette niet (goed) op je standaard derailleur gaat passen. De meningen zijn verdeelt maar het wordt aangeraden een lange kooi te gebruiken wanneer je 11-32 rijdt.MichielvL schreef:Ik heb al een 11-32 voor in de bergen. Ik wacht even af wat Canyon antwoordt en waarschijnlijk volg ik dan je advies op.
Er wordt inderdaad op veel plaatsen gezegd dat het gewoon kan. Als ik dan zeg dat je of groot/groot of de klein voor/de kleinste vier kransjes achter niet meer kunt rijden moeten ze toch toegeven dat het inderdaad klopt maar dat ze dat toch nooit rijden. (alsof ze de slechte combinatie van onderdelen moeten verdedigen..) Ik heb dus gewoon GS-derailleurs op de fietsen en een la vol SS-exemplaren
Je zult de eerste niet zijn die na 1 uur klimmen even niet meer helder is en groot / groot schakelt. Kost je met wat pech dus een derailleur of een aantal spaken.
Fijne service van Canyon. Ik was een schroefje kwijt van mijn balhoofd. Vervolgens een nieuwe balhoofdset a 20 euro bij hen aangeschaft. Maar dat schroefje paste niet op mijn oude balhoofd en heb ik dus per ongeluk kapot gedraaid. Nu als service een nieuwe balhoofdset ontvangen.
Nu nog de huidige balhoofd uit laten boren. Zucht...
Nu nog de huidige balhoofd uit laten boren. Zucht...
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
-
- Forum-lid
http://www.cyclingweekly.co.uk/news/lat ... kes-205800
Nog 4 tot 6 weken dan zijn de leverproblemen opgelost, althans als we canyon mogen geloven
Nog 4 tot 6 weken dan zijn de leverproblemen opgelost, althans als we canyon mogen geloven
-
- Forum-lid
Gisteren langs geweest in Eindhoven geweest t.a.v. een afgeknapte bout bij de zadelpen van mijn Aeroad. Het is niet gelukt deze uit het frame te draaien. De bout die nog in het frame zit was krom en kwam er daarom niet uit. Zij gaan nu contact leggen met Canyon Duitsland en waarschijnlijk komt er dan een nieuw frame.
Ze schijnen het oude aeroad frame nog op voorraad te hebben (die nieuwe was overigens wel heel mooi die zij daar hadden staan), tot nu toe gaat alles nog heel netjes en werkt Canyon Nederland erg goed mee.
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat nu.
Ze schijnen het oude aeroad frame nog op voorraad te hebben (die nieuwe was overigens wel heel mooi die zij daar hadden staan), tot nu toe gaat alles nog heel netjes en werkt Canyon Nederland erg goed mee.
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat nu.
Nog maar een fiets erbij