mooie, aparte foto's
Tour 1925 dus en Nicolas Frantz, Lucien Buysse en August Verdyck in de Pyreneen in de 9e etappe op de Col de Peyresourde
Laatst gewijzigd door Keezx op 01 nov 2016 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
2 van de 3 goed!Keezx schreef:Tour 1925 dus en Nicolas Frantz, Lucien Buysse en August Verdyck in de Pyreneen in de 9e etappe
het is Adelin Benoit (die zou winnen) ipv August Verdyck; 1 juli 1925 (19e tour) beklimming van de Col de l'Aubisque.
Ik gokte op de 9e , maar het was dus de 8e etappe.....
Edit: ik vond die foto met Google en het bijschrift gaf wel degelijk August Verdyck aan.
Offtopic: in 1925 was de Ronde van Frankrijk dus nog echt een Ronde van Frankrijk waar men gewoon startte in de plaats waar de vorige etappe eindigde.
Edit: ik vond die foto met Google en het bijschrift gaf wel degelijk August Verdyck aan.
Offtopic: in 1925 was de Ronde van Frankrijk dus nog echt een Ronde van Frankrijk waar men gewoon startte in de plaats waar de vorige etappe eindigde.
Herhaal dit niet onnodig
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ik dacht bij het zien van die grote foto dat je ons de vraag ging stellen: "Wie van die drie ben ik?"
- Forum-lid HC
zit ie niet toevallig vast aan het klitteband???Hanz Bé schreef:Onze kat bewaakt enige "essentials".... maar of het zo lekker ligt.....
- Supergrover
- Forum-lid HC
- Supergrover
- Forum-lid HC
nee, is niet de familie Supergrover....
- Supergrover
- Forum-lid HC
nee, is niet de familie Supergrover....
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ik heb al wel wat grijze haren, maar zo grijs ben ik nog nietWolfhound32 schreef:Ik dacht bij het zien van die grote foto dat je ons de vraag ging stellen: "Wie van die drie ben ik?"
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Gaaf, lijkt wel een impressie van een architect ?
Met de fiets naar kantoor nemen ze in Chicago redelijk serieus...
met eigen parking.
Met de fiets naar kantoor nemen ze in Chicago redelijk serieus...
met eigen parking.