Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

djbj
Forum-lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 27 feb 2007 18:02

djbj 08 feb 2008 03:39

Beste mensen,

Terug van weggeweest. Ik overweeg de aanschaf van een Radar, omdat ik een bril zoek die NIET beslaat. Ik weet het, dit is een M Frame topic, maar ik denk dat hier de meeste mensen zijn die deze vraag kunnen beantwoorden:

Beslaat de Radar? En zo ja, hoe gek heb je het gemaakt voordat het gebeurde?

Bij voorbaat dank!
Bart-Jan

PS Als die hydrophobic glazen voor de M Frame komen is het natuurlijk ook mooi, maar of die er ooit gaan komen?

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 08 feb 2008 17:55

Als je, je M-frame glas (en andere) ff insmeert met wat dreft (Of andere afwasmiddelen) Dan beslaat je bril echt zo maar niet. Heb je dan nog een vented lens dan is het helemaal top. M'n Radar is nog nooit beslagen. Daar heb ik dan ook nog nooit mee in de kou gereden.


(En die topictitel moet inderdaad snel veranderen in "het grote oakley topic")

daveke
Forum-lid
Berichten: 1249
Lid geworden op: 18 jan 2006 08:50

daveke 08 feb 2008 18:10

Radars beslaan wel, maar ontwasemen zo ongelofelijk snel.. das echt super! Ik was eerst wat sceptisch tov de Radar, maar met het vrouwenmodel heb ik echt DE aankoop van het jaar qua oakleys gedaan.. tweede is op komst!!
Science of Performance!

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 08 feb 2008 18:58

Daveke schreef:Radars beslaan wel, maar ontwasemen zo ongelofelijk snel.. das echt super! Ik was eerst wat sceptisch tov de Radar, maar met het vrouwenmodel heb ik echt DE aankoop van het jaar qua oakleys gedaan.. tweede is op komst!!


Zit er veel verschil tussen het vrouwenmodel en het normale model? Ik draag hem steeds meer. Maar blijf hem een beetje fragiel vinden. (kraakt nog wel eens).

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 08 feb 2008 20:32

Net terug van een uurtje lopen, en -zoals wel vaker- zet ik best mijn Radar zo snel mogelijk bovenop mijn looppet (ipv onder de klep) of hij beslaat, weliswaar lichtjes! Valt allemaal behoorlijk mee. Ik heb hiervan het minste last met de Racing Jacket trouwens.


Ik vond deze trouwens op het net. Supermooi:

Afbeelding
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

davey
Forum-lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 09 jan 2006 17:36

davey 09 feb 2008 00:07

die is heel heel vet

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 5001
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 09 feb 2008 16:41

Inderdaad een mooie combi dat polished alu met fire iridium. Weet iemand of de fire iridium Path glazen los te bestellen zijn? (In ieder geval niet bij Oakley custom). Volgens mij zitten ze enkel in de Retina Burn versie.

daveke
Forum-lid
Berichten: 1249
Lid geworden op: 18 jan 2006 08:50

daveke 09 feb 2008 17:23

Fire is los te krijgen in Path-uitvoering

@ Tiest : Pootje ziet er mijns inziens stijlvoller uit, ik hou niet zo van die opening aan de zijkant. Is denk ik ook iets kleiner in zn geheel. Die twee dingen doen het hem voor mij, geen gewone Radar hier :)
Science of Performance!

stefan
Forum-lid
Berichten: 974
Lid geworden op: 06 nov 2004 15:37

stefan 09 feb 2008 20:33

Het Fire glas kan ik zo bestellen bij het Custom programma van Oakley.
Ik heb op dit moment een white chrome met Ice iridium en een white chrome met Fire zelfs in bestelling staan.

Ik heb wel ooit een Radar polished aluminium/blue iridium gehad.

Afbeelding


lvm
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 01 jan 2008 18:59

lvm 13 feb 2008 19:45

cool ! hoeveel kost zo'n proffesioneel spuiter nou ? Ik heb het een paar keer via een kennis laten doen, maar ik zou nog graag een vinokourov fluor/neon M'Frame willen maar aan deze kleur kan hij niet raken.

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 13 feb 2008 19:53

LvM schreef:cool ! hoeveel kost zo'n proffesioneel spuiter nou ? Ik heb het een paar keer via een kennis laten doen, maar ik zou nog graag een vinokourov fluor/neon M'Frame willen maar aan deze kleur kan hij niet raken.


Die kleur speelt de laatste tijd ook in mijn hoofd. icm ice iridium lens:)

Plaats reactie