Scott
Ach, waarover heeft BigM het eigenlijk... Gewoon een hele mooie fiets. Misschien shifters wat hoger plaatsen?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
BigM schreef:oke het zijn kleinigheden maar stoort mij jou blijkbaar niet
:p
Je hebt gelijk hoor Mario! Eenduidiger kleuraccentjes zijn idd mooier. Er kan dus wat aangewerkt worden, wat op zich weer leuk is.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
-
- Forum-lid HC
Gewoon een prachtig fietsje hoor! Ik heb er geen opmerkingen op, ermee rijden zou ik zeggen!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Bedankt voor de leuke reactie's
Zat er zelf ook al aan te denken om de gele accenten van de velgen weg te halen (mavic sticker). De oranje accenten zijn van de banden (GP4000) die krijg je er niet af.
Shifters staan op deze mannier vlak in lijn met het stuur (ritchey carbon streem). Dat is denk ik ook iets persoonlijks
Zat er zelf ook al aan te denken om de gele accenten van de velgen weg te halen (mavic sticker). De oranje accenten zijn van de banden (GP4000) die krijg je er niet af.
Shifters staan op deze mannier vlak in lijn met het stuur (ritchey carbon streem). Dat is denk ik ook iets persoonlijks
Sharkman,
het gaat alleen om het mavic logo en dta is maar heel klein stickertje de rest zijn kleine zilveren letters en die vind ik best wel mooi. Dus als er alleen eenn sticker is voor over het gele gedeelte dan hoor ik het wel.
zwarte stift is wel goed plan
het gaat alleen om het mavic logo en dta is maar heel klein stickertje de rest zijn kleine zilveren letters en die vind ik best wel mooi. Dus als er alleen eenn sticker is voor over het gele gedeelte dan hoor ik het wel.
zwarte stift is wel goed plan
Sharkman schreef:Gaan we weer ... Weleens van een zwarte watervaste stift gehoord?
Da's toch dat ding dat jij altijd gebruikt als je stickers niet helemaal goed geplakt krijgt of als je te lui bent om iets te schuren?
In dat geval weet ik wel hoe zo'n ding te hanteren
~live fast, die young ~