foto van je fiets
Errug mooi inderdaad en top kwaliteit.
De wielen zien er inderdaad klassiek uit. Alleen al voor de look zou ik er een setje hoge carbon (Bora?) bijnemen.
De wielen zien er inderdaad klassiek uit. Alleen al voor de look zou ik er een setje hoge carbon (Bora?) bijnemen.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 21 Juli 2005
Trouwens, het moertje van je voorste snelspanner klopt niet
Ik geloof inderdaad dat je gelijk hebt. Dat was me nog niet opgevallen. Horen voor en achter hetzelfde te zijn?
Trouwens, het moertje van je voorste snelspanner klopt niet
Ik geloof inderdaad dat je gelijk hebt. Dat was me nog niet opgevallen. Horen voor en achter hetzelfde te zijn?
Harde wind is meestal tegen.
Quoten: Origineel geplaatst door Ron Engels op 21 Juli 2005
Uiteraard.
En bij Record QR's is dat moertje heel karakteristiek natuurlijk!
Uiteraard.
En bij Record QR's is dat moertje heel karakteristiek natuurlijk!
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Prachtige fiets, behoorlijk klassieke looks, love it!!
Het moertje van je voorste snelspanner is een goedkoper modelletje, van een goedkoper type Campa snelspanner:
De wielen vind ik misschien iets té klassiek, of ik had minstens voor de zwarte velgen gekozen (al is dit persoonlijk). Wil je echt zo klassiek blijven, ga dan voor de Neutron carbon wielen, of iets moderner de Eurus carbon wielen (zilveren velg ook).
Heel mooie fotoreportage trouwens.
Eigenaardigheidje om dat stuurlint zo te monteren, vind ik:
Het moertje van je voorste snelspanner is een goedkoper modelletje, van een goedkoper type Campa snelspanner:
De wielen vind ik misschien iets té klassiek, of ik had minstens voor de zwarte velgen gekozen (al is dit persoonlijk). Wil je echt zo klassiek blijven, ga dan voor de Neutron carbon wielen, of iets moderner de Eurus carbon wielen (zilveren velg ook).
Heel mooie fotoreportage trouwens.
Eigenaardigheidje om dat stuurlint zo te monteren, vind ik:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Ennuh nog een detail, de stelschroefjes bij uitval (achter) ontbreken tenzij ze bewust weggelaten zijn natuurlijk.
Heb me altijd al afgevraagd hoe zo'n Prince SL rijdt. Zelfs al eens overwogen om mijn Dogma in te ruilen tegen een Prince SL.
Heb me altijd al afgevraagd hoe zo'n Prince SL rijdt. Zelfs al eens overwogen om mijn Dogma in te ruilen tegen een Prince SL.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Tsja, daar ga je met je Bianchi L Alloy... dit is echt een droomfiets idd. Nu nog een paar zwarte Eurussen eronder en hij is helemaal perfect!
Eneuh.. Il Grasso, heb jij al een foto van je fiets geplaatst?
Eneuh.. Il Grasso, heb jij al een foto van je fiets geplaatst?
Quoten: Origineel geplaatst door DeRosa op 21 Juli 2005
Ik zou mijn fiets maar ook deze Pina NOOIT laten afmonteren door Mischa de Vries van BikeLife .
Deze bewering vraagt om argumenten!
Ik zou mijn fiets maar ook deze Pina NOOIT laten afmonteren door Mischa de Vries van BikeLife .
Deze bewering vraagt om argumenten!
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"