Cervélo
-
- Forum-lid HC
Zou die witte R3 wel eens in zijn geheel willen zien!!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Mr. Chess schreef:Nou SpEric,
Uit zéér betrouwbare bron weet ik zeker dat de kleur wit wordt!
Sterker nog, ik kijk er nú naar!
Grtz
Mr. Chess
Toch wel oud nieuws... maar leuk dat jij er je mee amuseert.
Mijn P3 staat klaar om ingezet te worden dit weekend.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
C a s r a n schreef:Mr. Chess schreef:Nou SpEric,
Uit zéér betrouwbare bron weet ik zeker dat de kleur wit wordt!
Sterker nog, ik kijk er nú naar!
Grtz
Mr. Chess
Toch wel oud nieuws... maar leuk dat jij er je mee amuseert.
Bah, wat een flauwe opmerking.
spietpiet schreef:Bah, wat een flauwe opmerking.
Hij zou toch ook direct een full picture kunnen tonen?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Jongens jongens, zoals iedereen weet zal Casran hier één van de personen zijn die altijd als eerste op de hoogte zal zijn van alle nieuwigheden. Zoals hier ook bij de witte R3. Casran heeft nu eenmaal wat meer connecties dan wij, daarbij bedoel ik de gemiddelde forumgebruiker, in het wielermillieu.
We moeten hier enkel allemaal mee kunnen leven. Die opmerking van hem kon misschien achterwege blijven, maar om daarover zo'n drama te maken.
Als je teasers wilt geven, kom dan ineens met het ganse plaatje en speel geen verstoppertje... Tenzij het altijd je eigen materiaal is.
@ Casran
Speel je hier ook weer met de blauw tinten vanop je Kuota? Ik zie daar op je nokons licht blauwe tinten als ik het goed heb. En aan je derailleur zijn ook al de lichte blauwtinten op te merken. Of waren die nog enkele restjes van je bolt-tuning kit?
We moeten hier enkel allemaal mee kunnen leven. Die opmerking van hem kon misschien achterwege blijven, maar om daarover zo'n drama te maken.
Als je teasers wilt geven, kom dan ineens met het ganse plaatje en speel geen verstoppertje... Tenzij het altijd je eigen materiaal is.
@ Casran
Speel je hier ook weer met de blauw tinten vanop je Kuota? Ik zie daar op je nokons licht blauwe tinten als ik het goed heb. En aan je derailleur zijn ook al de lichte blauwtinten op te merken. Of waren die nog enkele restjes van je bolt-tuning kit?
Nulla tenaci invia est via!