Vandaag de wielen binnen gekregen. Zien er strak uit! Waarde op pakketje was $150, de douane is van €215 uitgegaan. Moest €62,65 betalen aan Post NL.
Carbon clinchers uit China vragen
- Matthijs1973
- Forum-lid
ik ga maar uit van deze post (wat overeenkomt met de ervaringen met mijn frame):
Zou ik niet (meer) vanuit gaan. Ik heb recent dik 90 euro mogen aftikken, ook al stond er een waarde van $ 150,00 op de doos en een omschrijving 'crash replacement'. Volgens de douane had de wielset een economische waarde van 270 euro...
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
- Matthijs1973
- Forum-lid
ok, de hoofdpagina van deze shop staan een aantal nepproducten, de wielset die ik heb gekocht is dat zeker niet, afijn, ik denk dat iedereen zelf wel op aliexpress de shop van helin kan vinden en wellicht kan profiteren van een beetje korting overigens respect voor je inzet als moderator, succes!Matthijs1973 schreef:modbreak monsieurpinot (de eerste): je link verwijst (in je vorige post nog niet duidelijk) naar een nepproduct, heb 'm dus moeten verwijderen
en een vraagje, standaard remblokken vervangen voor Swissstop Pro Black Prince en welk velglint is aan te bevelen?
Laatst gewijzigd door Matthijs1973 op 11 nov 2015 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Matthijs1973
- Forum-lid
dank voor de info, we gaan het zien, blijft het bijna bij de voor mij magische grens van 400 euroJoostG schreef:Zou ik niet (meer) vanuit gaan. Ik heb recent dik 90 euro mogen aftikken, ook al stond er een waarde van $ 150,00 op de doos en een omschrijving 'crash replacement'. Volgens de douane had de wielset een economische waarde van 270 euro...
Als je gewoon de 'echte' link naar de door jouw gekochte wielen had geplaatst had de moderator niet hoeven ingrijpen, ajbwib.!Matthijs1973 schreef:ok, de hoofdpagina van deze shop staan een aantal nepproducten, de wielset die ik heb gekocht is dat zeker niet, afijn, ik denk dat iedereen zelf wel op aliexpress de shop van helin kan vinden en wellicht kan profiteren van een beetje korting overigens respect voor je inzet als moderator, succes!Matthijs1973 schreef:modbreak monsieurpinot (de eerste): je link verwijst (in je vorige post nog niet duidelijk) naar een nepproduct, heb 'm dus moeten verwijderen
en een vraagje, standaard remblokken vervangen voor Swissstop Pro Black Prince en welk velglint is aan te bevelen?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- amclassic-fan
- Forum-lid HC