Wind Cycleworks
- thestudent
- Forum-lid HC
Seatstay en dropout combinatie ziet er goed uit. Fijne fiets.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Bedankt!thestudent schreef: ↑28 mar 2022 10:22 Seatstay en dropout combinatie ziet er goed uit. Fijne fiets.
Full-custom Allroader frameset:
https://windcycleworks.nl/post/68160273 ... -voor-hans
https://windcycleworks.nl/post/68160273 ... -voor-hans
-
- Forum-lid
Toevallige ontmoeting van de WiND 52 en 64 op de Hempont:
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Wind Cycle fietsen voldoen vast uitstekend aan het doel waarvoor ze gebouwd zijn, en zullen kwalitatief staaltjes van vakmanschap zijn, maar mooi vind ik ze niet.
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Voor mij (Wind 63) ging het minder om een "mooie" fiets, als om een die bij mij past kwa afmeting en technische mogelijkheden. Daarom ben ik bij Wind terecht gekomen. En hier is Bart goed in, samen een passende fiets te ontwerpen en bouwen. Als je aangeeft wat je nog aan mooie snufjes of uitvoeringen wilt hebben, dan zou dal wel bepreekbar zijn.
Naar wat ik tot nu zo zie ligt de focus van de klanten meer op de voor hun passende maatvoering.
Naar wat ik tot nu zo zie ligt de focus van de klanten meer op de voor hun passende maatvoering.
Leuk! Helemaal toevallig of Randonneurs-evenement?aloisvonesterhazy schreef: ↑29 apr 2022 19:08 Toevallige ontmoeting van de WiND 52 en 64 op de Hempont:
Toevallige ontmoeting, als ik het Strava-account van Alois mag geloven. Het schijnt dat er minimaal drie WiND-fietsen zullen starten bij London-Edinburgh-London (45, 52 en 58). Daar moeten we ook een fotootje van maken
Wat betreft de esthetiek van Bart's creaties: Deze week nog een spontaan compliment gekregen op het pontje over het Noordzeekanaal over het uiterlijk van WiND 58.. Maar goed, hij reed zelf op een handgemaakt frame van Lester. Dus hij had sowieso een voorkeur voor ambachtelijke stalen fietsen.
Wat betreft de esthetiek van Bart's creaties: Deze week nog een spontaan compliment gekregen op het pontje over het Noordzeekanaal over het uiterlijk van WiND 58.. Maar goed, hij reed zelf op een handgemaakt frame van Lester. Dus hij had sowieso een voorkeur voor ambachtelijke stalen fietsen.
Dat wordt er dan eentje voor de website !
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dat is toch wel apart, dat je behalve dat elk frame maatwerk is je ze ook echt een nummer geeft.
Dat maakt, denk in dan toch, de beleving voor de kopers nog mooier.
Ik stel me dan even het volgende voor, staat er ook iemand met een Specialized/Trek/.. van +10000 Euro die denkt dat hij/zij een speciale fiets heeft.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend