Wielerseizoen 2020
-
- Forum-lid
Vind ik ook vandaar dat ik het hier even meld. Karsten is een topper ook als commentator.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
De reactie van iemand in zo'n situatie zegt iets over hoe hij tegenover winst staat. Ik ben inderdaad meer te vinden voor een ander soort mentaliteit. De tranen van VdP na een verloren WK door die klote banden; dat hoort zo. Je hoeft daar niet te staan mompelen dat het allemaal mee valt en dat je het niet erg vindt.Joseba schreef: ↑05 okt 2020 08:57
Hoe iemand reageert is in de eerste plaats een eigen keuze die gerespecteerd mag worden. Wat jij daar van vindt zegt meer iets over jezelf. En waarom zijn grootste overwinning? Denk je dat er verder niets meer voor deze renner in het verschiet ligt? Of heeft ie dan ook een Femke fiets nodig?
Ik ben misschien niet zo goed op de hoogte als jij maar volgens mij heeft hij tot op heden nog geen koers gewonnen van dit niveau. (lezen) Als ik het fout heb mag je me corrigeren.
Ik heb ook nooit over zijn toekomst iets gezegd. (lezen)
De fiets van femke is gereserveerd voor de sloveen
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Omdat je emoties toont ben je een lul?rikkert schreef: ↑05 okt 2020 08:55
Ben ik het niet mee eens, er zijn mensen die altijd vinden dat om een groot kampioen je een lul moet zijn.
Dus ja, ik begrijp als ie over de pis is, maar ik kan het wel waarderen als hij als een heer reageert. Nogmaals, fatsoen kost niks, je mag een lul zijn, maar het moet niet.
Je bericht bevat iets teveel pis en lul om dan nog geloofwaardig over fatsoen te kunnen praten....
Als matthieu dit doortrekt naar de Brabantse Pijl, Gent-Wevelgem, ronde van Vlaanderen, dan ..................
spreken we niet meer over de rest van het peleton
oei, rijden van aert en alaphilippe niet meer mee?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. ![👻](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f47b.svg)
![😳](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f633.svg)
![🤬](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f92c.svg)
Dat valt me ook op, in enthousiasme worden vaak renners vergeten. Op sommige plaatsen wordt er al veelvuldig gepraat over de strijd tussen VanAert en VdP voor de RVV - Parijs Roubaix en Wevelgem. Men vergeet dat er nog veel andere sterke renners meerijden die die koersjes ook wel willen winnen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ene oor in, andere uit Rikkert......
Less is bore