Cervélo
Naast mijn S1 overweeg ik nu de Cervelo collectie te verrijken met een R3SL van voor 2010. Ik vroeg me echter af of hier ook bekende replica's van zijn zoals bij de S5 en waaraan ik die zou kunnen herkennen. Is het ook mogelijk te controleren of een frame al is geregistreerd?
Qua geometrie moet ik denk ik dezelfde maat aanhouden als mijn S1 aangezien die het zelfde lijkt te zijn volgens de tabellen.
Qua geometrie moet ik denk ik dezelfde maat aanhouden als mijn S1 aangezien die het zelfde lijkt te zijn volgens de tabellen.
Cervelo S3 2014 - Campagnolo Super Record | Ridley X-Night cyclocross - Sram Force/Red
Nog een vraagje:
Mijn S1 heeft al een tijdje een tik in de zadelbuis waarvan de oorzaak niet was te achterhalen door de FM.
Nu even goed gekeken onder de zadelstrop en deze scheurtjes gevonden:
Iemand dit eerder gezien? Is dit een reden voor garantie?
Mijn S1 heeft al een tijdje een tik in de zadelbuis waarvan de oorzaak niet was te achterhalen door de FM.
Nu even goed gekeken onder de zadelstrop en deze scheurtjes gevonden:
Iemand dit eerder gezien? Is dit een reden voor garantie?
Cervelo S3 2014 - Campagnolo Super Record | Ridley X-Night cyclocross - Sram Force/Red
Ja, Eerder gezien. Bij mij zaten de scheuren op dezelfde plek, teruggestuurd naar Salden en die hadden destijds met Veltec bepaald dat het garantie was. Er was alleen geen S1 meer leverbaar dus overleg met Salden anders opgelost.
Ik weet dat dit een bekend rpobleem is bij deze frames. ik heb vaker dit euvel gehoord.
Ik weet dat dit een bekend rpobleem is bij deze frames. ik heb vaker dit euvel gehoord.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid
prachtige fiets!
maat 56?
maat 56?