Pagina 963 van 1870

Re: Canyon

Geplaatst: 12 jan 2016 11:00
door pieterdijk
53x11 schreef:D
(En eerlijk gezegd hoop ik nooit aanspraak te maken op garantie, want dat loopt natuurlijk helemaal mis een betekent waarschijnlijk een jaar niet fietsen.)
?
Heb jij hier verhalen over gehoord of ervaring mee? Mijn aeroad staat nu namelijk in Eindhoven m.b.t. garantie.

Re: Canyon

Geplaatst: 12 jan 2016 11:45
door 53x11
Geen ervaring mee, dat baseer ik volledig op de hier geposte ervaringen en mijn eigen ervaring. Hopelijk (voor jou) heb ik het mis

Re: Canyon

Geplaatst: 12 jan 2016 12:19
door pieterdijk
Dat hoop ik ook. Ik ben benieuwd naar de afhandeling. Tot nu toe gaat het netjes en zijn ze duidelijk. Nu is het aan canyon Duitsland.

Re: Canyon

Geplaatst: 12 jan 2016 13:45
door Lion79
Nou mijn Canyon Ultimate CF SLX 9.0 staat in besteling. Levertijd is 2 maanden, kijken hoe dit gaat lopen

Re: Canyon

Geplaatst: 12 jan 2016 18:59
door monsieurpinot
Herinner me niet dat er hier hele grote problemen wat betreft garantie zijn langsgekomen. Zelf ervaring met -toen nog - servicecentre in Utrecht. Mavic wiel waarvan spaak was gebroken redelijk snel terug (en kreeg netjes een leenwiel). Scheen bij mavic zelf wel eens anders te zijn..
Garantie op frame nog geen ervaring mee (heb een frame met schade daar wel gehad, maar uiteindelijk gekozen niet van het replaceprogramma gebruik te maken maar voor carbonrepatatie te gaan) werd toen verteld dat garantieframes niet uit de normale voorraad hoeven te worden onttrokken..

Re: Canyon

Geplaatst: 13 jan 2016 08:43
door pieterdijk
Ik kreeg ook te horen toen het niet gelukt was met het uitboren van de zadelpenbout dat er genoeg frames op voorraad liggen en dat het niet lang hoefde te duren. Het is nu wel even vervelend dat zij in een reorganisatie zitten en het daardoor niet mogelijk is om een indicatie te geven hoe lang het gaat duren. Maar goed geduld is een schone zaak.

Re: Canyon

Geplaatst: 13 jan 2016 08:47
door jenssss
Ik zit momenteel al 2,5 maand te wachten op garantieframe.
Ze zeiden me na een week al dat het frame klaar staat voor verzending in Koblenz.
Maar na 2,5 maand dus nog steeds geen frame gezien...

Dat is dus een minpuntje, maar voor de rest zijn ze wel zeer correct en doen ze nergens moeilijk over.

Van het voorwiel stak de naaf door de doos (http://imgur.com/67IC34c).
Zoals je kunt zien is die helemaal in krassen, maar met de snelspanner er in zijn die krassen niet te zien.
Ze boden mij 50 euro voucher aan, maar heb gezegd dat ik meer tevreden zou zijn met 2 conti gp4k's (waarde 75euro) en heb die zonder problemen gekregen :-)

Re: Canyon

Geplaatst: 13 jan 2016 09:15
door Ernie C.
En wat kosten die Conti's inkoop? Met zulke klanten is iedere ondernemer blij ;) .

Re: Canyon

Geplaatst: 13 jan 2016 09:30
door jenssss
Ernie C. schreef:En wat kosten die Conti's inkoop? Met zulke klanten is iedere ondernemer blij ;) .
Ik zal de volgende keer een Garmin vragen ;)

Re: Canyon

Geplaatst: 13 jan 2016 10:02
door flins
Ernie C. schreef:En wat kosten die Conti's inkoop? Met zulke klanten is iedere ondernemer blij ;) .
Klopt, maar wat je van die voucher gaat kopen bij Canyon kost ze ook niet meer dan inkoopsprijs.

Re: Canyon

Geplaatst: 13 jan 2016 10:47
door Drikus
Uit eigen ervaring mbt schade bij leveringen kan ik je vertellen dat even heen en weer mailen loont... Bovenstaand verhaal is (voor mij iig) het zoveelste wat ik lees mbt 'transport'schade en het standaard voorstel wat ze hebben liggen.

Naar mijn mening moet een nieuwe fiets schadevrij zijn, punt.

Re: Canyon

Geplaatst: 13 jan 2016 17:15
door Lion79
Eerste vertraging is een feit. Levertijd was 2 maanden, nu 3! :evil: