Cervélo
- boswielrenner
- Forum-lid
Mooi hoor! veel plezier er mee!!!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Zeer mooie fiets! Proficiat.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- boswielrenner
- Forum-lid
Cervelo zou er goed aan doen om die prachtige rode kleur van de nieuwe S3 ook beschikbaar te maken op de R5.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Ik kan een S2 overnemen maar ik vroeg mij af of alle carbon wielen met hoge velgen passen ivm de liggende achtervork.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid HC
*Due to inadequate frame clearance, Zipp 303’s are incompatible with Specialized Tarmac SL4 & Venge, 2012 and earlier Scott Plasma, 2012 and earlier Ridley Dean and Noah models, and Cervélo S2 & S3 frames. May be incompatible with other models as well. Check wheel fitment and frame clearance with a professional bike mechanic before ridin
Zipp zou ik zeker eerst even passen en als het een wit rode is: bekijk hem goed in het licht op paintcracks.
Die versie is soms zo matig gelakt dat er meerdere eigenaren hem om deze reden al snel weer hebben doorverkocht.
Verder even checken of de derailleurpat nog recht is en de derailleurhaak niet verbogen / uit elkaar gedruk door foute montage en als dat allemaal klopt het je er een heel goed frame aan.
-
- Forum-lid
Mijn Soloist Team uit 2007 heeft nu zijn beste tijd wel gehad...
Ik kreeg nu recentelijk een aanbod om een Soloist Carbon SL (SLC-SL) te kopen uit 2008. Het frame ziet er nog goed uit(2 kleine plekjes steenslag en een stukje lak eruit achter het trapstel van een afgelopen ketting).
Ik neem aan dat het frame van toen niet gek veel moet onderdoen voor het huidige frame? Of zijn er dingen die ik volledig over het hoofd zie?
Ik kreeg nu recentelijk een aanbod om een Soloist Carbon SL (SLC-SL) te kopen uit 2008. Het frame ziet er nog goed uit(2 kleine plekjes steenslag en een stukje lak eruit achter het trapstel van een afgelopen ketting).
Ik neem aan dat het frame van toen niet gek veel moet onderdoen voor het huidige frame? Of zijn er dingen die ik volledig over het hoofd zie?
Nulla tenaci invia est via!