Pagina 967 van 1091
Re: Cervélo Topic
Geplaatst: 12 mei 2014 17:44
door joseph
Verschil tussen de 2013 en 2014 S5 is alleen de lak.
Vraag is dus welke kleur je het mooiste vind en of je de meerwaarde van de groep ziet.
Ter overweging: Mocht je de 2013 versie mooier vinden?
Vraag je FM of ze de 2013 met 6800 kunnen afmonteren of de 6800 groep kost bijvoorbeeld 525 euro bij hopmans. Kan je de andere groep alsnog verkopen.
Re: Cervélo Topic
Geplaatst: 13 mei 2014 17:49
door trifox
joseph schreef:Verschil tussen de 2013 en 2014 S5 is alleen de lak.
Vraag is dus welke kleur je het mooiste vind en of je de meerwaarde van de groep ziet.
Ter overweging: Mocht je de 2013 versie mooier vinden?
Vraag je FM of ze de 2013 met 6800 kunnen afmonteren of de 6800 groep kost bijvoorbeeld 525 euro bij hopmans. Kan je de andere groep alsnog verkopen.
S5 2013 = S5 2014 ook betreffende de lak. enkel de gemonteerde groep verschilt. dus nu 11sp ipv 10sp.
Re: Cervélo Topic
Geplaatst: 13 mei 2014 21:12
door -lorenzo-
Vind de rode S3 2014 met de dag mooier worden alleen is het prijsverschil zo minimaal dat ik toch naar de S5 neig. Word dan denk ik toch de S5 2013 met Ultegra 6700. De 6800 schijnt betere remmen te hebben maar die gebruik ik toch niet
Kan later alsnog bij Hopmans een andere groep aanschaffen.
Re: Cervélo Topic
Geplaatst: 13 mei 2014 21:50
door dimitrid
Ik rij momenteel met de Ultegra 6800 en ben er echt tevreden van. Schakelen is vele malen beter als de 6700. Daarnaast remmen deze nieuwe remmen gewoonweg goed. Tot nog toe wel enkel op alu uitgetest, binnenkort maar eens op carbon.
Re: Cervélo Topic
Geplaatst: 13 mei 2014 22:04
door loos
Bedwnk wel dat de S5 minder confortabel is dan de S3 en slechter schakelt buj mechanische groepen door de kabelvoering net scherpe hoeken.
Re: Cervélo Topic
Geplaatst: 13 mei 2014 23:55
door -lorenzo-
dimitrid schreef:Ik rij momenteel met de Ultegra 6800 en ben er echt tevreden van. Schakelen is vele malen beter als de 6700. Daarnaast remmen deze nieuwe remmen gewoonweg goed. Tot nog toe wel enkel op alu uitgetest, binnenkort maar eens op carbon.
Dat geloof ik direct echter €800,- verschil is een hoop geld.
loos schreef:Bedenk wel dat de S5 minder confortabel is dan de S3 en slechter schakelt bij mechanische groepen door de kabelvoering net scherpe hoeken.
S3 is ook zeker een optie maar ik lees hier verhalen over mensen die meer dan 5 maanden hebben zitten wachten. Daarnaast zit er maar €200,- prijsverschil t.o.v. een S5 van 2014. Een nieuwe S2 voorzien van Ultegra 6800 is ook een mogelijkheid alleen matchen mijn velgen dan totaal niet met de kleur van het frame
. Het oog wil natuurlijk ook wat.
Re: Cervélo Topic
Geplaatst: 16 mei 2014 21:00
door -lorenzo-
Kogel is door de kerk. Een nieuwe S3 maat 54 met Ultegra 6800 en Cosmic Carbon SLS 2014 wielset. Morgen al ophalen!
Re: Cervélo Topic
Geplaatst: 16 mei 2014 21:13
door MarcFaFo
-lorenzo- schreef:Kogel is door de kerk. Een nieuwe S3 maat 54 met Ultegra 6800 en Cosmic Carbon SLS 2014 wielset. Morgen al ophalen!
Morgen mooi weer dus foto's
Re: Cervélo Topic
Geplaatst: 16 mei 2014 21:33
door loos
MarcFaFo schreef:-lorenzo- schreef:Kogel is door de kerk. Een nieuwe S3 maat 54 met Ultegra 6800 en Cosmic Carbon SLS 2014 wielset. Morgen al ophalen!
Morgen mooi weer dus foto's
Dat is verplicht, he?
Dat begrijp je wel.
Re: Cervélo Topic
Geplaatst: 16 mei 2014 21:43
door -lorenzo-
T/m woensdag nog met de Fulcrum Red Wind rijden en vanaf woensdag kan ik de Mavics ophalen. Zal zondag wel ff pics posten.
Re: Cervélo Topic
Geplaatst: 16 mei 2014 22:38
door nijkie
Weet iemand of er meer verschillen zijn van de S3 t.o.v de S3 met DI2 behalve het prijsverschil van €1200,00
De prijzen die ik kan vinden zijn S3 €3700,00 en S3 DI2 €4900,00.
Re: Cervélo Topic
Geplaatst: 16 mei 2014 22:45
door -lorenzo-
nijkie schreef:Weet iemand of er meer verschillen zijn van de S3 t.o.v de S3 met DI2 behalve het prijsverschil van €1200,00
De prijzen die ik kan vinden zijn S3 €3700,00 en S3 DI2 €4900,00.
Heb ik toevallig vandaag uitgezocht. Het enige verschil is de prijs.