Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Marcopfiets
- Forum-lid
Een 13-23 cassette. Kennelijk had ik op de oude de ketting te lang laten liggen. Die is dus na 4000km afgeschreven.
Tacx Neo bij Allesvoorderacefiets.nl voor een mooie prijs.
Toch wel interessant dat zoveel mensen opsommen wat ze voor het laatst hebben gekocht zonder aan te geven waarom ze zo ontevreden zijn
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Over al de producten die in dit topic voorbij komen. Ze hebben het immers voor het laatst gekocht. Dan reist de vraag: waarom voor het laatst? Al kan het natuurlijk ook zo zijn dat de producten zo duurzaam zijn dat ze nooit meer vervangen hoeven te worden...of dat de titel van het topic taalkundig niet zo handig is geformuleerd
Ik heb laatst een mier voor je gekocht. Daar mag je onzedelijke handelingen mee verrichten.timo2.0 schreef: ↑23 sep 2017 12:55Over al de producten die in dit topic voorbij komen. Ze hebben het immers voor het laatst gekocht. Dan reist de vraag: waarom voor het laatst? Al kan het natuurlijk ook zo zijn dat de producten zo duurzaam zijn dat ze nooit meer vervangen hoeven te worden...of dat de titel van het topic taalkundig niet zo handig is geformuleerd
o'7o
- Marcopfiets
- Forum-lid
Ok ik ben zeer ontevreden over kettingen en cassettes die niet gewoon 100.000 km mee gaan.
Wat heb je voor het laatst gekocht (en koop je dus nooit meer) . Maar dan wel weer vreemd dat er nu pas (na meer dan 900 pagina's) op deze titel word gereageerd.
Cool! Ik zal je mijn adres pb'en. Stuur maar op, ik verwacht hem binnen een week anders verschijn je uiteraard in dit topicDouglas schreef: ↑23 sep 2017 13:32Ik heb laatst een mier voor je gekocht. Daar mag je onzedelijke handelingen mee verrichten.timo2.0 schreef: ↑23 sep 2017 12:55Over al de producten die in dit topic voorbij komen. Ze hebben het immers voor het laatst gekocht. Dan reist de vraag: waarom voor het laatst? Al kan het natuurlijk ook zo zijn dat de producten zo duurzaam zijn dat ze nooit meer vervangen hoeven te worden...of dat de titel van het topic taalkundig niet zo handig is geformuleerd
viewtopic.php?f=15&t=21979
-
- Forum-lid
Een nieuwe tacx band
En abonement op zwift weer geopend
Buff van specialized
Neoval olie voor ketting
En abonement op zwift weer geopend
Buff van specialized